خرید نرم افزار تماس بگیرید 021-91091955
تماس با عارف رایانه

آموزش نرم افزار دفتر تلفن و مدیریت مشتریان

با سلام و سپاس از شما برای انتخاب نرم افزار دفترچه تلفن و مدیریت مشتریان عارف رایانه، در این قسمت آموزش نصب و راه اندازی این نرم افزار را بصورت تصویری قرار میدهم. در صورت داشتن هر گونه سوال و یا درخواست راهنمایی بیشتر در این خصوص، میتوانید از قسمت پشتیبانی با کارشناسان ما در ارتباط باشید. آموزش نرم افزار دفتر تلفن و مدیریت مشتریان را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

آموزش نرم-افزار دفتر تلفن مدیریت مشتریان

مقدمه

نرم افزار دفترچه تلفن و مدیریت مشتریان عارف رایانه یک نرم افزار چند منظوره برای نگهداری و مدیریت اطلاعات مشتریان، کنترل تماس های تلفنی مشتریان، ارسال و دریافت پیامک، مدیریت ساده حسابهای مربوط به مشتریانی که با آنها مراودات مالی دارید طراحی و تولید شده است. با این نرم افزار به راحتی قادر خواهید بود مشخصات و مربوط به هر مشتری را با جزئیات کامل از اطلاعات شرکتی، اطلاعات تماس و … را با امکان دسته بندی مشتریان در سیستم ذخیره و مدیریت نمائید.  نصب، راه اندازی و استفاده از این نرم افزار آسان بوده و هر کاربری به راحتی میتواند این عملیات را انجام دهد. فقط قبل از شروع آشنایی با این نرم افزار، توجه شما را به نکاتی جلب میکنیم که برای استفاده از این محصول، از آن آگاهی داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

نرم افزار دفترچه تلفن هوشمند

.نرم افزار دفترچه تلفن هوشمند

شروع کار با نرم افزارشروع کار با نرم افزار

پس از نصب و راه اندازی صحیح نرم افزار دفتر تلفن و مدیریت مشتریان عارف رایانه، نوبت به استفاده از امکانات این نرم افزار است. قبل از هر عمل، ابتدا قسمت شروع کار با نرم افزار را مطالعه نمائید تا با چگونگی آغاز استفاده از این محصول آشنا شوید و سپس با توجه به منوی های موجود در صفحه اصلی نرم افزار، میتوانید بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

پروندهتعاریف پایهسایر
مدیریت مشتریان
گروه اشخاصگروه کاربران
دریافتاشخاصکاربران
پرداختمناطق جغرافیاییتغییر کلمه عبور
دفتر معین
 عملکرد کاربران
دفتر یادداشت
 ارسال و دریافت پیامک
لیست کل تماس ها
 مدیریت پیامک ها
تماس های دریافتی ارسال ایمیل
یادآوری ها
 تنظیمات شماره گیری
ورود و خروج پرسنل
 تنظیمات سیستم
   
   
   

.

ضمیمه 1 : پرسش و پاسخ در راستای استفاده از نرم افزار دفترچه تلفن

ضمیمه 2 : آموزش نحوه ساده کردن صفحه اصلی نرم افزار دفترچه تلفن (حذف و اضافه منوها و امکانات)

ضمیمه 2 : آموزش نحوه طراحی قالب های گوناگون، جهت گزارش گیری متنوع از قسمت های نرم افزار

پشتیبان گیری از اطلاعات نرم افزارنگهداری از اطلاعات ثبت شده در نرم افزار

پس آشنایی و کار با نرم افزار دفتر تلفن و مدیریت مشتریان، نوبت به آموزش تهیه فایل پشتیبان جهت نگهداری از اطلاعات ثبت شده در این نرم افزار میباشد. اطلاعاتی نظیر: اطلاعات مشتریان، تماس ها، صورتحسابها و…
شما با تهیه فایل پشتیبان از اطلاعات نرم افزار، و رایت کردن آن بر روی CD، این اطمینان را خواهید داشت که درصورت بروز اتفاق یا حوادث غیر قابل پیش بینی برای رایانه، آسیب یا صدمه ای به اطلاعات ثبت شده در بانک اطلاعاتی نرم افزار مدیریت مشتریان عارف رایانه، نخواهد رسید. تهیه فایل پشتیبان در این نرم افزار، به چهار روش انجام پذیر است. در این روش ها قادر خواهید بود  بصورت دستی یا  بطورخودکار تعیین کنید که نرم افزار در ساعت خاصی از روز از اطلاعات ثبت شده، فایل پشتیبانی تهیه کرده و در قسمتی از رایانه ذخیره نماید. برای آموزش این روش ها، میتوانید بر روی لینک زیر کلیک نمائید:

‫0/5 ‫(0 نظر)
دکمه بازگشت به بالا