خرید نرم افزار تماس بگیرید 021-91091955
تماس با عارف رایانه

آموزش نرم افزار مدیریت تاکسی سرویس و پیک موتوری

با سلام و سپاس از شما برای انتخاب نرم افزار مدیریت مراکز حمل و نقل، در این قسمت آموزش نرم افزار مدیریت تاکسی سرویس را بصورت تصویری قرار میدهم. در صورت داشتن هر گونه سوال و یا درخواست راهنمایی بیشتر در این خصوص، میتوانید از قسمت پشتیبانی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

آموزش نرم افزار تاکسی سرویس پیک موتوری وانت بار

آموزش نرم افزار مدیریت تاکسی سرویس

با این نرم افزار به راحتی قادر خواهید بود مراکزی حمل و نقل اعم از: تاکسی تلفنی، پیک موتوری، وانت بار، مراکز خودرو کرایه را مدیریت نمائید. نصب، راه اندازی و استفاده از این نرم افزار آسان بوده و هر کاربری به راحتی میتواند این عملیات را انجام دهد. فقط قبل از شروع آشنایی با این نرم افزار، توجه شما را به نکاتی جلب میکنیم که برای استفاده از این محصول، از آن آگاهی داشته باشید.

.

شروع کار با نرم افزارشروع کار با نرم افزار

پس از نصب و راه اندازی صحیح نرم افزار تاکسی سرویس، قبل از هر عمل، ابتدا قسمت شروع کار با نرم افزار را مطالعه نمائید تا با چگونگی آغاز استفاده از این محصول آشنا شوید و سپس با توجه به منوی های موجود در صفحه اصلی نرم افزار، میتوانید بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

پروندهعملیاتتعاریف پایهسایر
سرویس دهی
دریافت
گروه اشخاصگروه کاربران
لیست سرویس ها
پرداختاشخاصکاربران
گزارشات کارکرد سیستم
دفتر معینمناطق جغرافیاییتغییر کلمه عبور
 واریز به بانک
رانندگان
عملکرد کاربران
 برداشت از بانک
خودروها
نقشه جغرافیایی
 حواله بین بانکی
مسیرهاارسال و دریافت پیامک
 مدیریت حسابهای بانکی
تعریف بانکمدیریت پیامک ها
 دفتر چک
تعریف دسته چک
ارسال ایمیل
 دفتر یادداشت
شیفت های کاری
تنظیمات شماره گیری
 لیست کل تماس ها
 تنظیمات سیستم
 تماس های دریافتی  
 یادآوری ها  
 ورود و خروج پرسنل  
    
    
    
    

.

ضمیمه 1 : پرسش و پاسخ در راستای استفاده از نرم افزار مدیریت تاکسی سرویس و پیک موتوری

ضمیمه 2 : آموزش نحوه ساده کردن صفحه اصلی نرم افزار مدیریت تاکسی سرویس و پیک موتوری (حذف و اضافه منوها)

ضمیمه 2 : آموزش نحوه طراحی قالب های گوناگون، جهت گزارش گیری متنوع از قسمت های نرم افزار

.

پشتیبان گیری از اطلاعات نرم افزارنگهداری از اطلاعات ثبت شده در نرم افزار

پس آشنایی و کار با نرم افزار مدیریت مراکز حمل و نقل، نوبت به آموزش تهیه فایل پشتیبان جهت نگهداری از اطلاعات ثبت شده در این نرم افزار میباشد. اطلاعاتی نظیر: اطلاعات مشتریان، سرویس ها، تماس ها، صورتحسابها و…
شما با تهیه فایل پشتیبان از اطلاعات نرم افزار، و رایت کردن آن بر روی CD، این اطمینان را خواهید داشت که درصورت بروز اتفاق یا حوادث غیر قابل پیش بینی برای رایانه، آسیب یا صدمه ای به اطلاعات ثبت شده در بانک اطلاعاتی نرم افزار تاکسی سرویس، نخواهد رسید. تهیه فایل پشتیبان در این نرم افزار، به چهار روش انجام پذیر است. در این روش ها قادر خواهید بود بصورت دستی یا بطورخودکار تعیین کنید که نرم افزار در ساعت خاصی از روز از اطلاعات ثبت شده، فایل پشتیبانی تهیه کرده و در قسمتی از رایانه ذخیره نماید. برای آموزش این روش ها، میتوانید بر روی لینک زیر کلیک نمائید:

.

پشتیبانی از راه دور نرم افزار پشتیبانی از راه دور توسط کارشناسان ما

تمامی نرم افزار های شرکت عارف رایانه، دارای پشتیبانی هستند و در صورتی که نیازمند دریافت خدمات پشتیبانی از راه دور و از طریق ریموت هستید، میتوانید با مجهز کردن رایانه خود به اینترنت،فایل Korand Support را از منوی Start>All Programs>ArefRayaneh>Korand 2013 اجرا کرده و ID و Password موجود در صفحه باز شده را با هماهنگی کارشناسان ما، برای ما ارسال نمائید تا در اسرع وقت نسبت به ریموت از راه دور بر روی رایانه شما اقدام گردد.

پشتیبانی نرم افزار تاکسی سرویس پیک- موتوری وانت بار

.

 

‫0/5 ‫(0 نظر)
دکمه بازگشت به بالا