خرید نرم افزار تماس بگیرید 021-91091955
تماس با عارف رایانه

ارسال پیامک بیماران جهت یادآوری وقت مطب

شاید برای شما که مدیر مرکز ارائه خدمات پزشکی هستید، پیش آمده که برخی بیماران به دلیل مشغله های فکری، وقت ملاقات تعیین شده با پزشک خود را فراموش کرده اند. بسیاری از مراکز برای جلوگیری از چنین اتفاقاتی، معمولا” یک روز قبل یا در روز جاری با بیمار تماس گرفته و وقت ملاقات تعیین شده برای وی را یاد آوری می کنند. این امر در صورتی که تعداد بیماران از حدی بیشتر گردد، وقت گیر و نیاز به استفاده از منابع بیشتری چون: پرسنل، خط تلفن و … می گردد. نرم افزار مدیریت مراکز پزشکی آسان طب، با مجهز بودن به سامانه پیام کوتاه شرکت عارف رایانه و امکان ارسال اوقات تعیین شده، می تواند عملیات یادآوری اوقات برای بیماران را از طریق ارسال پیامک و به طور خود کار انجام دهد. متن این پیامک ها که حاوی اطلاعات مربوط به زمان وقت و مشخصات مرکز می باشد، توسط سیستم و با توجه به اوقات تعیین شده در بخش ” رزرو وقت ” ایجاد می گردد. همچنین، در صورت تمایل، میتوانید لیست بیمارانی که در یک روز، با پزشک خاص، قرار ملاقات دارند، بطور خودکار برای آن پزشک و دستیار ایشان ارسال نمائید. چگونگی ارسال پیامک بیماران را در ادامه خواهیم خواند.

چگونگی ارسال پیامک بیماران

ارسال پیامک وقت دهی برای بیمار نرم افزار مطب کلینیک

پس از ورود به بخش ارسال پیامک یادآوری اوقات رزرو شده، ابتدا تعیین کنید لیست کدام بیماران جهت ارسال پیامک ایجاد گردد. برای این منظور از قسمت بالای لیست، بر اساس اوقات رزور شده، می توانید اینکار را انجام دهید.

پس از ایجاد لیست، کافی است بر روی گزینه “ارسال” در پائین صفحه کلیک نمائید. بدین ترتیب پیامک های آماده شده، از طریق سامانه پیام کوتاه، برای لیست بیماران مورد نظر ارسال می گردد.

‫5/5 ‫(1 نظر)
دکمه بازگشت به بالا