خرید نرم افزار تماس بگیرید 021-91091955
تماس با عارف رایانه

تعریف بانک در نرم افزار | تعریف شماره حساب

توسط قسمت تعریف بانک در نرم افزار می توانید اطلاعات مربوط به حسابهای بانکی را در سیستم تعریف کنید. تعریف حسابهای بانکی باعث می گردد هنگام انجام عملیات صدور چک یا واریز به حساب، نیازی به تایپ مجدد اطلاعات حساب نداشته باشید و هنگام گزارشگیری از این قسمت ها نیز اطلاعات دقیقی از گردش یک حساب بانکی خاص بدست آورید. تعریف بانک در قسمت تعریف دسته چک نیز قابل دسترسی می باشد.

لیست بانک ها در نرم افزارافزودن بانک جدید

جهت افزودن بانک جدید از نوار ابزار بالای لیست، بر روی گزینه “جدید” کلیک نمائید تا پنجره ورود اطلاعات بانک و حساب جدید باز گردد. در پنجره باز شده، اطلاعات مربوط به حساب بانکی خود را وارد کرده و بر روی گزینه “ذخیره” کلیک نمائید تا اطلاعات بانک جدید به لیست بانک ها افزوده گردد.

افزودن بانک جدید در نرم افزار

همراهان عزیز سایت عارف رایانه مطالعه این مقاله به شما پیشنهاد می شود:

نرم افزار چاپ چک

ویرایش یا حذف اطلاعات بانک

جهت ویرایش یا حذف اطلاعات بانکی که قبلا در این قسمت ثبت کرده اید، ابتدا بانک مورد نظر را از لیست انتخاب کرده و سپس توسط گزینه های قرار گرفته در نوار ابزار بالای لیست، عملیات ویرایش یا حذف را انجام دهید. درصورتی که تعداد بانک های ثتب شده شما زیاد بودند و قصد دسترسی به اطلاعات بانک خاص داشتید، می توانید توسط قسمت جستحوی بالا، با ورود بخشی از عنوان نام بانک یا انتخاب نوع بانک، بانک مورد نظر را از لیست پیدا کنید.

‫0/5 ‫(0 نظر)
دکمه بازگشت به بالا