خرید نرم افزار تماس بگیرید 021-91091955
تماس با عارف رایانه

دفتر یادداشت و ثبت قرار ها در نرم افزار

توسط دفتر یادداشت در نرم افزار، می توانید یادداشت های مربوط به امور مرکز را در سیستم ثبت و مدیریت نمود. دفتر یادداشت با ایجاد یک سررسید مجزا در نرم افزار، علاوه بر امکان ثبت، بایگانی و مدیریت یادداشت های کاربران یا منشی، امکان دسته بندی این یادداشت ها و یاد آوری در زمانی خاص، توسط سیستم و سامانه پیام کوتاه را دارا می باشد.

دفتر یادداشت سررسید یادآوری در نرم افزار.

ثبت یادداشت یا قرار ملاقات جدید

جهت ثبت یادداشت جدید، بر روی گزینه “جدید” از نوار ابزار کلیک کنید تا پنجره مربوط به ثبت اطلاعات یادداشت باز گردد. در پنجره باز شده، ابتدا یک عنوان برای یادداشت خود تعیین نمائید و سپس در قسمت توضیحات می توانید متن کامل یادداشت را تایپ کرده و یادداشت مورد نظر را ذخیره نمائید.

ثبت یادداشت یا قرار ملاقات در نرم افزار

.

نکته1: از آنجا که ترتیب نمایش لیست یادداشت ها بر اساس اولویت اهمیت آنها است، هنگام ثبت یادداشت جدید، می توانید برای یادداشت خود، می توانید اولویت نمایش آن را تعیین نمائید.

نکته2: هنگام ثبت یادداشت جدید، دسته یادداشت به طور پیش فرض بر روی دسته ای قرار می گیرد که دسته مورد نظر در سمت راست پنجره اصلی دفتر یادداشت، انتخاب شده است اما شما می توانید این دسته را تغییر دهید.

نکته3: کمی بالاتر از قسمت اولویت، کادری قرار دارد که با کلیک بر روی آن می توانید تعیین کنید یادداشت مورد نظر در لیست یادداشت ها، با چه رنگی نمایش داده شود.

تغییر رنگ دفتر یادداشت در نرم افزاردفتر یادداشت و قرار های ملاقات نرم افزار.

بیشتر بخوانید:

نرم افزار چاپ چک

تعریف عناوین جدید برای دسته بندی یادداشت ها

همانطور که در سمت راست پنجره دفتر یادداشت، مشاهده می کنید عناوینی جهت دسته بندی یادداشت ها قرار گرفته شده است مانند قرار های ملاقات، پیگیری سفارشات و … . این عناوین را می توانید هر طور که تمایل دارید ویرایش یا حذف و اضافه نمائید. برای این منظور، بر روی لیست کلیک راست کرده و بر روی منوی “لیست دسته ها” کلیک نمائید تا پنجره مربوط به مدیریت دسته های یادداشت، باز گردد. در پنجره مدیریت دسته های یادداشت، با توجه به نوار ابزار بالای لیست، می توانید این عناوین را ویرایش، حذف نمائید و یا توسط گزینه “جدید” عناوین دلخواه خود را به لیست اضافه نمائید.

دسته بندی یادداشت ها در نرم افزار

بایگانی یادداشت ها

توسط گزینه “بایگانی” نوار ابزار بالای لیست یادداشت ها، می توانید یادداشتی را از لیست، به طور موقت مخفی کرده و یا اصطلاحاً بایگانی نمائید. پس از بایگانی نوشته، جهت نمایش موارد بایگانی شده، حتماً می بایست توسط گزینه “جستجو” از نوار ابزار، حالت نمایش لیست را بر روی “همه موارد” قرار دهید تا بتوانید آن دسته از سطر های بایگانی شده را مشاهده نمائید.

‫5/5 ‫(1 نظر)
دکمه بازگشت به بالا