خرید نرم افزار تماس بگیرید 021-91091955
تماس با عارف رایانه

لیست مراجعات یا پذیرش های انجام شده در نرم افزار آسان طب

این قسمت مربوط به گزارشگیری از لیست مراجعات یا پذیرش های انجام شده در نرم افزار آسان طب میباشد. توسط این لیست میتوانید آنطور که تمایل دارید از اطلاعات ثبت شده، در سیستم گزارش تهیه نمائید. بعنوان مثال گزارش از کارکرد یک پزشک، یا دستیار خاص، گزارش از کل پرونده های یک بیمار، گزارش از پرونده هایی که پرداخت غیر نقدی داشته اند و…

لیست پذیرش بیماران نرم افزار آسان طب

بطور پیشفرض، پس از ورود به لیست پذیرش بیماران، لیست پذیرش های ثبت شده در روز جاری را مشاهده میکنید. برای تغییر بازه زمانی یا  تهیه گزارشات خاص، می توانید از نوار ابزار بر روی گزینه “جستجو” کلیک کرده تا وارد صفحه جستجو شوید.
 
جسجستجو و تهیه گزارش از مراجعات بیماران در نرم افزار آسان طبتجو-و-گزارش-از-مراجعات-بیماران.
توسط پارامتر های موجود در صفحه جستجو، میتوانید آنطور که تمایل دارید از اطلاعات گزارش تهیه کنید.
بعنوان مثال: شکل بالا لیست پرونده هایی را نمایش میدهد که از تاریخ 01/05/1392 تا 31/05/1392 ثبت شده اند؛ پزشک معالج پرونده ها آقای دکتر حسین مروی اند؛ کد بیمه = 1 ثبت شده؛ وضعیت کلی پرونده درمان شده اعلام شده؛کد کاربر ثبت کننده = 1 و وضعیت تسویه = تسویه شده باشند.
همچنین میتوانید پارامترهای دیگر را نیز در شرط جستجو و تهیه گزارش بکار ببرید.
 
گزارشگیری از لیست پذیرش، ابعاد گوناگونی دارد. بعنوان مثال: از طرفی میتوان اطلاعات را بر اساس شرط جستجو مشاهده کرد و از طرف دیگر اطلاعات مورد نظر را آنطور که تمایل دارید روی کاغذ (طراحی قالب چاپ) گزارشگیری کنید.
 
بیشتر بخوانید:
 
 
مثال1 :
چگونه از ریز کارکرد روزانه مطب یا کلینیک، همراه با درصد سهام تعیین شده برای پزشکان گزارش تهیه کنم؟؟
 
برای این منظور پس از ورود به قسمت “لیست پذیرش بیمارن”  بر روی دکمه “انتخاب قالب” در نوار ابزار کلیک کنید تا پنجره “تنظیمات چابگر و قالب چاپ” باز شود، قالب چاپ را بر روی “گزارش روزانه کارکرد پزشکان و درصد سهام” قرار دهید و بر روی گزینه “پیش نمایش”  کلیک کنید.
همانظور که می بینید گزارش کارکرد همراه با درصد سهام پزشکان در لیست نمایش داده میشود. علاوه بر آن جمع کل تمام مقادیر نیز در زیر گزارش قابل مشاهده است.
 
گزارش کارکرد پزشکان و درصد سهام تعیین شده.
یک پیشنهاد:
پذیرش بیماران در نرم افزار پزشکی برای مراجعین درمانگاه و مطب
 
مثال 2:
چگونه از ریز کارکرد یک پزشک یا پرستار که برای ایشان درصد سهم تعیین کرده ام،طی بازه زمانی خاص، گزارش تهیه نمائیم؟
 
برای این منظور پس از ورود به قسمت “لیست پذیرش بیمارن”  بر روی دکمه “جستجو” کلیک کرده و وارد صفحه جستجو شوید.
 
 و ابتدا توسط دکمه جستجو، بازه زمانی و پزشک مورد نظر را انتخاب کنید تا لیست اطلاعات را بر اساس ایشان فیلتر کنید(نمایش پرونده هایی که فقط این پزشک معالج آن بوده)
سپس بر روی دکمه “انتخاب قالب” در نوار ابزار کلیک کنید تا پنجره “تنظیمات چابگر و قالب چاپ” باز شود، قالب چاپ را بر روی “گزارش کارکرد پزشک بر اساس درصد تعیین شده” قرار دهید و بر روی گزینه “پیش نمایش”  کلیک کنید.
همانظور که می بینید اطلاعات ابتدا فقط مربوط به پزشک مورد نظر بوده و قالب گزارش نیز با توجه به نیاز شما از اطلاعات، تغییر یافته و گزارش آنطور که تمایل دارید نمایش داده میشود.
‫0/5 ‫(0 نظر)
دکمه بازگشت به بالا