خرید نرم افزار تماس بگیرید 021-91091955
تماس با عارف رایانه

مدیریت پیامک ها در سیستم های نرم افزاری

توسط قسمت مدیریت پیامک ها در نرم افزار های عارف رایانه، می توانید گزارشاتی از پیامک های ارسالی و دریافتی توسط سیستم ارسال و دریافت پیامک بدست آورید، در این قسمت می توانید وضعیت پیامک های ارسالی را مورد بررسی قرار دهید.

مدیریت پیامک ها در نرم افزار

پیامک های دریافتی

با کلیک بر روی گزینه “صندوق دریافت” می توانید لیست پیامک هایی که به سامانه پیام کوتاه شما ارسال گردیده است را مشاهده نمائید. در این لیست، در صورتی که شماره فرستنده پیامک، در لیست مشتریان ثبت شده در نرم افزار وجود داشته باشد، عنوان نام ایشان در قسمت فرستند نمایش داده می گردد در غیر اینصورت شماره فرستنده نمایش داده می شود.

پیامک های ارسال شده

پس از ارسال پیامک از طریق نرم افزار که بوسیله سامانه پیام کوتاه انجام می گیرد، یک نسخه از پیامک ارسالی در لیست سیستم ثبت می گردد. برای مشاهده این پیامک ها در پنجره مدیریت پیامک ها از پنل سمت راست بر روی گزینه “موارد ارسالی” کلیک نمائید.

یک پیشنهاد:

فعال سازی سامانه پیامک در نرم افزار

پیش نویس ها

در پنل سمت راست پنجره مدیریت پیامک ها، گزینه ای با عنوان “پیش نویس ها” وجود دارد که با کلیک بر روی آن با لیستی از پیامک های ذخیره شده مواجه خواهید شد. پیش نویس ها، همانطور که از نام آنها پیداست، پیامک هایی هستند که قبل از ارسال برای مشتریان، در سیستم ذخیره گرده اید. اگر به پائین پنجره ارسال پیامک دقت داشته باشید، دکمه ای تحت عنوان “ذخیره” وجود دارد که با کلیک بر روی این دکمه، متن پیامک در قسمت پیش نویس ها ذخیره می گردد.

ذخیره پیامک در کامپیوتر با نرم افزار

پیامک های ذخیره شده

پیامک های ذخیره شده، آن دسته از پیامک هایی هستند که از توسط لیست پیامک های دریافتی مشتریان، در سیستم ذخیره شده اند. این پیامک ها در واقع از بخش پیامک های دریافتی به سیستم انتقال داده می گردند و پس از انتقال، از لیست پیامک های دریافتی حذف خواهد شد.

پیامک های بایگانی شده

پیامک های بایگانی شده، آن دسته از پیامک هایی هستند که از لیست پیامک های ذخیره شده، به بخش بایگانی انتقال داده شده اند. این پیامک ها مانند پیامک های ذخیره شده، پس از انتقال به لیست بایگانی ها، از لیست پیامک های ذخیره شده حذف خواهد شد.

‫0/5 ‫(0 نظر)
دکمه بازگشت به بالا