خرید نرم افزار تماس بگیرید 021-91091955
تماس با عارف رایانه

مناطق جغرافیایی مشتریان در نرم افزار

بخش مناطق جغرافی در سیستم های نرم افزاری عارف رایانه، جهت تعریف و طبقه بندی انواع منطقه جغرافیایی جهت تفکیک مشتریان می باشد. مناطق جغرافیایی در نرم افزار، امکان تعریف منطقه تا 6 سطح را برای کاربران فراهم می کند. توسط این قسمت می توانید مشتریان را بر اساس استان، شهر، منطقه، بلوار یا خیابان، کوچه / محله و … دسته بندی کنید و با دسترسی سریع به مشتریان خاص در منظقه خاص، عملیاتی نظیر ارسال پیامک یا … را برای ایشان انجام دهید. مناطق جغرافیایی مشتریان در نرم افزار های عارف رایانه را در ادامه بررسی خواهیم کرد.


لیست شهرها و استان های ایران در نرم افزار

افزودن عنوان جدید به لیست مناطق

برای افزودن عنوان جدید به هر کدام از ستون های مربوط به مناطق، بر روی لیست مورد نظر کلیک راست کرده و از منوی باز شده بر روی گزینه “افزودن مورد جدید” کلیک نمائید. بعنوان مثال: برای اضافه کردن  کوچه جدید، بر روی لیست محله/کوچه ها کلیک راست کنید و از منوی باز شده بر روی گزینه “افزودن کوچه جدید” کلیک کنید.

افزودن منطقه جدید در نرم افزاردر پنجره باز شده، عنوان مورد نظر را وارد کرده و بر روی گزینه “ذخیره” کلیک نمائید.

نکته: توجه داشته باشید از آنجا که کوچه زیر مجموعه بلوار یا خیابان است، قبل از تعریف کوچه ابتدا می بایست خیابان و بلوار وجود داشته باشد. این قائده برای تعریف خیابان، منطقه، شهر، و استان نیز صادق است.

مناطق جغرافیایی مشتریان در نرم افزار (منطقه بندی مشتریان)

همانطور که اشاره شد، یکی از کاربرد های تعریف مناطق در نرم افزار، انتخاب آن منطقه برای اشخاص یا مشتریان می باشد. برای این منظور، هنگام تعریف شخص یا شرکت جدید، در پنجره اطلاعات شخص، به سربرگ “سایر” مراجعه کرده و توسط گزینه “مناطق” منطقه مربوطه را انتخاب نموده و اطلاعات را ذخیره نمائید. همچنین با تیک زدن گزینه “نمایش منطقه جغرافیایی در قسمت بالای این پنجره”، در دفعات بعدی، پس از مراجعه به اطلاعات هر مشتری، می توانید منطقه ایشان را در بالای پنجره مشاهده نمائید.

.

منطقه بندی مشتریان در نرم افزار.

جستجوی مشتریان بر اساس منطقه

جهت دسترسی به مشتریان ثبت شده برای منطقه خاص، پس از ورود به بخش اشخاص در نرم افزار، از نوار ابزار بالای لیست، بر روی گزینه “جستجو” کلیک کنید تا پنجره جستجوی پیشرفته باز شود.

جستجوی مشتریان بر اساس منطقه در نرم افزار

در پنجره جستجو ابتدا نوار اسکرول سمت راست را به جهت پائین برده و منطقه مورد نظر را توسط گزینه “منطقه” انتخاب و بر روی گزینه “جستجو” کلیک نمائید. بدین ترتیب لیست اشخاصی را مشاهده می کنید که در منطقه مورد نظر قرار گرفته اند.

جهت عملیاتی نظیر ارسال پیامک، ارسال نامه و … برای مشتریان به قسمت اشخاص را مطالعه نمائید.

‫0/5 ‫(0 نظر)
دکمه بازگشت به بالا