خرید نرم افزار تماس بگیرید 021-91091955
تماس با عارف رایانه

نسخ و تهیه دیسکت بیمه در نرم افزار مطب و درمانگاه

تهیه دیسکت بیمه یکی از امکانات نرم افزار مدیریت درمانگاه، کلینیک و مطب آسان طب می باشد و توسط آن، مراکز پزشکی قادر خواهند بود عملیات صدور دیسکت مربوط به سازمان تامین اجتماعی یا نیروهای مسلح و … را به صورت فایل XML انجام دهند. همچنین تهیه انواع گزارشات بیمه ای از سیستم پذیرش و خدمات ارائه شده به بیماران، در این قسمت انجام می گردد. تعریف بیمه ها در نرم افزار مدیریت مطب و درمانگاه آسان طب، این امکان را فراهم می آورد تا بیمه های تحت پوشش مرکز را در نرم افزار تعریف کرده و به هنگام تشکیل پرونده و پذیرش بیماران مراجعه کننده، بیمه مورد نظر را لیست از قبل تعریف شده انتخاب کرد.

قسمت لیست نسخ و بیمه

برای ورود به قسمت لیست نسخ ثبت شده و ایجاد لیست جهت ارائه به بیمه، از منوی پرونده بر روی گزینه “نسخ و تهیه دیسکت بیمه” کلیک کنید تا پنجره مربوطه باز گردد.

همراهان گرامی سایت عارف رایانه در لینک زیر می‌توانید سامانه جدید بیمه تامین اجتماعی را مشاهده بفرمائید، همچنین هر آنچه  در مورد مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی نیاز دارید در این مقاله گرداوری شده است:

مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی (4 روش + سامانه جدید)

ثبت نسخه جدید جهت تهیه دیسکت و گزارشات

جهت ثبت نسخ، بر روی گزینه “جدید” از نوار ابزار بالای لیست کلیک کنید تا پنجره ورود اطلاعات نسخه باز گردد. ابتدا اطلاعات مربوط به بیمار شامل، نوع بیمه تحت پوشش، شماره دفترچه، شماره صفحه را وارد کرده و سپس پزشک، تخصص پزشک، خدمت ارائه شده و اطلاعات دیگر را با توجه به لیست های تعریف شده از قبل انتخاب نمائید و اطلاعات را ذخیره نمائید.

نسخه و صدور دیسکت بیمه نرم افزار درمانگاه.

یک پیشنهاد:

دانلود نرم افزار مطب | خرید نرم افزار مدیریت مطب پزشکان

انتقال سریع پرونده های پذیرش به لیست 

اگر قصد دارید پرونده های ثبت شده در لیست پذیرش بیماران را به صورت دسته ای وارد لیست نسخ کنید، کافی است بر روی لیست نسخ کلیک راست کرده و بر روی گزینه “ورود دسته ای نسخ از لیست خدمات ارائه شده” کلیک نمائید.

تهیه دیسکت بیمه از اطلاعات (فایل XML)

برای ایجاد و تهیه فایل مربوط به سازمان بیمه، ابتدا توسط گزینه “جستجو” از نوار ابزار، محدوده تاریخ را مشخص کرده و اطلاعات را بر اساس آن فیلتر نمائید  و سپس بر روی گزینه “دیسکت بیمه” کلیک نمائید و در پنجره باز شده، محلی را که تمایل دارید فایل XML مربوط به بیمه در آنجا ذخیره گردد را انتخاب نمائید.

تهیه دیسکت بیمه در نرم افزار درمانگاه

ذخیره فایل بیمه تامین اجتماعی و نیروهای مسلحفایل دیسکت بیمه ایجاد شده نرم افزار کلینیک

 

‫5/5 ‏‫(2 نظر)‬
دکمه بازگشت به بالا