خرید نرم افزار تماس بگیرید 021-91091955
تماس با عارف رایانه

نوبت دهی پزشکان در نرم افزار مطب و درمانگاه

سیستم نوبت دهی پزشکان در نرم افزار مدیریت مراکز پزشکی آسان طب، این امکان را برای مطب یا کلینیک فراهم می کند تا پزشکان را با توجه به اولویت و یا نوبت قرار گرفته در صف، انتخاب کرده و عملیات پذیرش بیماران را برای ایشان انجام داد. برای نوبت دهی پزشکان و پذیرش بیمار بر اساس نوبت پزشک، مراحل زیر را می بایست انجام دهید:

اطلاعاتی در مورد نوبت دهی پزشکان

1- پزشکان آماده برای ارائه خدمات را به لیست یا صف نوبت اضافه نمائید

برای این منظور، از منوی پرونده، بر روی گزینه “نوبت دهی پزشکان” کلیک نمائید تا پنجره لیست نوبت پزشکان باز گردد:

نوبت دهی پزشکان نرم افزار مطب کلینیک و درمانگاه

لیست نوبت پزشکان در نرم افزار مطب و کلینیک

. در قسمت بالای پنجره باز شده که بطور پیش فرض، محل وارد کردن کد پزشک می باشد، کد پزشک مربوطه را وارد کرده و کلید Enter از صفحه کلید را بفشارید. بدین ترتیب سوالی مبنی بر افزودن پزشک به صف نوبت از شما پرسیده می شود و با انتخاب گزینه “Yes” توسط شما، پزشک مورد نظر را به صف نوبت اضافه می گردد. در صورت داشتن هر سوالی با شماره های مندرج در صفحه اصلی عارف رایانه تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید:

دانلود نرم افزار مطب | خرید نرم افزار مدیریت مطب پزشکان

2- در تنظیمات پذیرش، حالت “انتخاب پزشک” را بر روی “انتخاب از لیست نوبت پزشکان” قرار دهید.

برای این منظور، از منوی سایر، بر روی گزینه “تنظیمات پذیرش” کلیک کرده و پس از باز شدن پنجره تنظیمات پذیرش، بر روی سربرگ سایر کلیک نمائید. در قسمت “انتخاب پزشک، پس از پذیرش جدید” بر روی گزینه “انتخاب از لیست نوبت پزشکان” کلیک نمائید.

تنظیمات پذیرش بیماران در نرم افزار مطب کلینیک و درمانگاه

تنظیمات نوبت دهی پزشک نرم افزار درمانگاه و مطب

بدین ترتیب، پس از ایجاد پرونده پذیرش جدید برای مراجعین به مطب یا کلینیک، سیستم به طور خود کار پزشک مورد نظر را از صف نوبت انتخاب کرده و پس از پذیرش بیمار، پزشک مورد نظر را به انتهای صف نوبت انتقال می دهد و به همین ترتیب برای پزشکان بعدی…

‫5/5 ‫(1 نظر)
دکمه بازگشت به بالا