خرید نرم افزار تماس بگیرید 021-91091955
تماس با عارف رایانه

گروه بندی کاربران در نرم افزار

گروه بندی کاربران در نرم افزار های عارف رایانه، قسمتی است که می توان کاربران استفاده کننده از نرم افزار را توسط عناوین تعریف شده در آن، گروه بندی کرد.

گروه بندی کاربران در نرم افزار.

گروه بندی کاربران این امکان را می دهد تا در برخی از قسمت های نرم افزار، کاربر را با توجه به گروهی که در آن عضو است، محدود کرد. بعنوان مثال: اگر بخواهیم کاربر، هنگام مشاهده لیست اطلاعات مشتریان، فقط اطلاعات مشتریانی را بتواند مشاهده کند که توسط هم گروهی های خود ثبت شده است. کافی است هنگام تعیین مجوز (منوی سایر> کاربران > مجوزها) کافی است گزینه “مشاهده اطلاعات ثبت شده توسط سایر گروه ها” را غیر فعال کنید.

محدود کردن کاربران برای مشاهده لیست مشتریان

افزودن گروه جدید و گروه بندی کاربران در نرم افزار

برای افزودن عنوان جدید به لیست گروه های کاربران، از نوار ابزار بالای لیست بر روی گزینه “جدید” کلیک کنید تا پنجره ورود اطلاعات مربوط به گروه جدید باز گردد. در قسمت های مشخص شده، اطلاعات مربوطه را وارد کرده و بر روی گزینه “ذخیره” کلیک نمائید تا اطلاعات به لیست اضافه شود.

افزودن عنوان جدید برای گروه کاربری

یک پیشنهاد:

نرم افزارهای کاربردی عارف رایانه را می توانید در این بخش مطالعه بفرمائید: محصولات نرم افزاری

جهت گروه بندی کاربران بر اساس گروه جدید تعریف شده، کافی است هنگام تعریف کاربر جدید یا ویرایش اطلاعات کاربر، گروه مورد نظر را از لیست گروه کاربران انتخاب نمائید و اطلاعات را ذخیره نمائید.

انتخاب گروه در قسمت اطلاعات کاربر

حذف و ویرایش گروه های ثبت شده

جهت حذف و ویرایش گروه ها، بر روی گروه مورد نظر کلیک کرده و از نوار ابزار بالای لیست، با توجه به هدف خود، می توانید گزینه حذف یا ویرایش را انتخاب نمائید.

‫0/5 ‫(0 نظر)
دکمه بازگشت به بالا