خرید نرم افزار تماس بگیرید 021-91091955
تماس با عارف رایانه

آموزش نرم افزار انبارداری و فروش

با سلام و سپاس از شما برای انتخاب نرم افزار انبارداری و فروش عارف رایانه، در این قسمت آموزش نصب و راه اندازی این نرم افزار را بصورت تصویری قرار میدهم. در صورت داشتن هر گونه سوال و یا درخواست راهنمایی بیشتر در این خصوص، میتوانید از قسمت پشتیبانی با کارشناسان ما در ارتباط باشید. با ما با آموزش نرم افزار انبارداری و فروش عارف رایانه همراه باشید.

آموزش نرم افزار انبار داری مدیریت انبار

مقدمه

نرم افزار انبارداری و فروش عارف رایانه که یکی از محصولات شرکت عارف رایانه می باشد، یک نرم افزار چند منظوره برای نگهداری و مدیریت اطلاعات مشتریان، کنترل تماس های تلفنی مشتریان، ارسال و دریافت پیامک، مدیریت ساده حسابهای مربوط به مشتریانی که با آنها مراودات مالی دارید طراحی و تولید شده است. با این نرم افزار به راحتی قادر خواهید بود مشخصات و مربوط به هر مشتری را با جزئیات کامل از اطلاعات شرکتی، اطلاعات تماس و … را با امکان دسته بندی مشتریان در سیستم ذخیره و مدیریت نمائید. نصب، راه اندازی و استفاده از این نرم افزار آسان بوده و هر کاربری به راحتی میتواند این عملیات را انجام دهد. فقط قبل از شروع آشنایی با این نرم افزار، توجه شما را به نکاتی جلب میکنیم که برای استفاده از این محصول، از آن آگاهی داشته باشید..

شروع کار با نرم افزارشروع کار با نرم افزار

پس از نصب و راه اندازی صحیح نرم افزار انبارداری عارف رایانه، نوبت به استفاده از امکانات این نرم افزار است. قبل از هر عمل، ابتدا قسمت شروع کار با نرم افزار را مطالعه نمائید تا با چگونگی آغاز استفاده از این محصول آشنا شوید و سپس با توجه به منوی های موجود در صفحه اصلی نرم افزار، میتوانید بر روی لینک های زیر کلیک کنید.

سیستم انبارداریعملیات تعاریف پایهسایر
فروش و خروج کالامدیریت مشتریان
 گروه اشخاصگروه کاربران
ورود کالا به انباردریافت اشخاصکاربران
فاکتورهای امانیپرداخت مناطق جغرافیاییتغییر کلمه عبور
خروج کالا از انبار
دفتر معین
 رانندگان
عملکرد کاربران
موجودی اولیه کالاها
واریز به بانک
 تعریف بانکارسال و دریافت پیامک
کاردکس کالا
برداشت از بانک
 تعریف دسته چکمدیریت پیامک ها
معرفی انبارحواله بین بانکی
 شیفت کاریارسال ایمیل
معرفی کالامدیریت حسابهای بانکی
  تنظیمات شماره گیری
معرفی واحدهای سنجشدفتر چک
  تنظیمات سیستم
 دفتر یادداشت
   
 لیست کل تماس ها   
 تماس های دریافتی   
 یادآوری ها   
 ورود و خروج پرسنل   
     
     
     
     

.

ضمیمه 1 : پرسش و پاسخ در راستای استفاده از نرم افزار انبارداری

ضمیمه 2 : آموزش نحوه ساده کردن صفحه اصلی نرم افزار انبارداری (حذف و اضافه منوها و امکانات)

ضمیمه 2 : آموزش نحوه طراحی قالب های گوناگون، جهت گزارش گیری متنوع از قسمت های نرم افزار
.

پشتیبان گیری از اطلاعات نرم افزارنگهداری از اطلاعات ثبت شده در نرم افزار

پس آشنایی و کار با نرم افزار انبارداری و فروش، نوبت به آموزش تهیه فایل پشتیبان جهت نگهداری از اطلاعات ثبت شده در این نرم افزار میباشد. اطلاعاتی نظیر: اطلاعات مشتریان، فاکتورها، تماس ها، صورتحسابها و…
شما با تهیه فایل پشتیبان از اطلاعات نرم افزار انبارداری، و رایت کردن آن بر روی CD، این اطمینان را خواهید داشت که درصورت بروز اتفاق یا حوادث غیر قابل پیش بینی برای رایانه، آسیب یا صدمه ای به اطلاعات ثبت شده در بانک اطلاعاتی نرم افزار انبارداری، نخواهد رسید. تهیه فایل پشتیبان در این نرم افزار، به چهار روش انجام پذیر است. در این روش ها قادر خواهید بود  بصورت دستی یا  بطورخودکار تعیین کنید که نرم افزار در ساعت خاصی از روز از اطلاعات ثبت شده، فایل پشتیبانی تهیه کرده و در قسمتی از رایانه ذخیره نماید. برای آموزش این روش ها، میتوانید بر روی لینک زیر کلیک نمائید:

.

پشتیبانی از راه دور نرم افزار پشتیبانی از راه دور توسط کارشناسان ما

تمامی نرم افزار های شرکت عارف رایانه، دارای پشتیبانی هستند و در صورتی که نیازمند دریافت خدمات پشتیبانی از راه دور و از طریق ریموت هستید، میتوانید با مجهز کردن رایانه خود به اینترنت،فایل PhoneBook Support را از منوی Start>All Programs>ArefRayaneh>Touran PhoneBook 2013 اجرا کرده و ID و Password موجود در صفحه باز شده را با هماهنگی کارشناسان ما، برای ما ارسال نمائید تا در اسرع وقت نسبت به ریموت از راه دور بر روی رایانه شما اقدام گردد.

پشتیبانی-نرم-افزار-انبار-داری-مدیریت-انبار

‫0/5 ‫(0 نظر)
دکمه بازگشت به بالا