نرم افزار مطب پزشکان با امکان دانلود

برنامه حسابداری و مدیریت مطب

«به علت تغییرات در شرکت فروش این محصول موقتا متوقف شده است!»

نرم افزار مطب آسان طب، برنامه جامع تخصصی جهت حسابداری و مدیریت مطب پزشکان است. این نرم افزار به سادگی و در کوتاه ترین زمان، مراجعات بیماران را از مرحله پذیرش تا تسویه حساب و ترخیص ایشان، کنترل و مدیریت نموده و برای آنان عملیاتی مانند: پذیرش و تشکیل پرونده، عکس برداری، ثبت شرح حالات و خدمات ارائه شده، حسابداری و صندوق، نوبت دهی برای آینده، ارسال پیامک و غیره را انجام می دهد.

عکس هایی از نرم افزار آسان طب

جهت مشاهده تصاویر نرم افزار با اندازه بزرگتر، می توانید بر روی هر تصویر کلیک نمائید.

.

معرفی نرم افزار مطب پزشکان آسان طب

نرم افزار آسان طب محصول تولید شده توسط شرکت نرم افزاری عارف رایانه جهت مدیریت مطب ها، کلینیک ها و درمانگاه های پزشکی می باشد. این نرم افزار با بهره گیری از بانک اطلاعاتی قدرتمند مایکروسافت اس کیو ال سرور، اطلاعات مربوط به پرونده پزشکی و صورتحساب بیماران مراجعه کننده به مطب را ثبت و نگهداری کرده و با فراهم نمودن قسمت مجزا جهت تعریف انواع خدمات پزشکی (که با توجه به هر مرکز متغیر است)، امکان مدیریت هرگونه مطب را برای مدیران و پزشکان این مراکز فراهم نموده است. این نرم افزار پزشکی قادر است هر گونه مطب اعم از : عمومی، زیبایی، ارتوپدی، دندانپزشکی، چشم پزشکی ،توانبخشی، طب سنتی، مشاوره و ترک اعتیاد و … مدیریت نماید. مجهز بودن به سیستم سامانه پیام کوتاه و سیستم کالرآیدی و امکاناتی نظیر: تشکیل پرونده برای بیماران، پذیرش و صندوق، وقت دهی به بیمار و یادآوری از طریق پیامک، بانک تصاویر بیماران، اتصال به قلم نوری، لابراتوار، و … را از مزایای مهم این نرم افزار می توان نام برد. نسخه اصلی نرم افزار مطب آسان طب، علاوه بر دارا بودن پشتیبانی، همراه با یک حساب سامانه پیام کوتاه رایگان عرضه می شود.

در نرم افزار آسان طب، هر پزشک می تواند آن دسته از خدمات پزشکی را که در مطب خود به بیماران ارائه می دهد را تعریف و طبقه بندی نماید و با توجه به آنها عملیات تشکیل پرونده و پذیرش بیماران را به راحتی انجام دهد. این خدمات پزشکی می تواند شامل یک ویزیت ساده یا خدمات تخصصی مانند روان درمانی، لیزر، عمل جراحی و … باشد.

نرم افزار مدیریت مطب آسان طب با بیش از  10 سال سابقه اجرایی، از پرفروش ترین نرم افزار های پزشکی داخل کشور می باشد و در بسیاری از مطب های عمومی و تخصصی نصب و در حال استفاده میباشد.

ویژگی های کلی نرم افزار مدیریت مطب آسان طب

  • امکان نصب و راه اندازی آسان نرم افزار در کمتر از چند دقیقه
  • رابط کاربری کاربر پسند (User friendly) جهت یادگیری سریع
  • امکان استفاده به صورت “تحت شبکه” بر روی رایانه منشی و پزشک به طور همزمان
  • داری راهنمای کامل از مرحله نصب و راه اندازی تا استفاده (بصورت داکیومنت و فیلم)
  • ساده سازی محیط نرم افزار با توجه به نیاز، با چند کلیک!
  • انعطاف بالا در بهره گیری و تهیه گزارشات از کارکرد روزانه یا بازه زمانی خاص
  • امنیت بالا در نگهداری از اطلاعات ثبت شده
  • مدیریت کاربران با سطوح دسترسی مختلف
  • بروز رسانی خودکار نرم افزار از طریق وب سایت عارف رایانه
  • مجهز به سامانه پیام کوتاه و ارسال پیامک یاد آوری وقت برای بیماران و گزارشات حسابداری برای پزشک

 

امکانات نرم افزار 

  • تعریف پزشک به تعداد مورد نیاز (قابل استفاده برای چند پزشک در یک مطب) و تعیین درصد سهم از درآمد مرکز
  • تعریف دستیار یا پرستار متعدد در صورت نیاز برای گزارش از خدمات ارائه شده در پرونده ها و تعیین درصد سهم
  • تعریف و طبقه بندی انواع تعرفه های خدمات تشخیصی ودرمانی قابل ارائه در مطب
  • تعریف انواع دوره های درمانی جهت پذیرش بیماران
  • تعریف انواع شرح حالات بیماران جهت دسترسی بهتر برای درج در پرونده مراجعین
  • تعریف علت های مراجعه بیماران و تشخیص های درمان پیشفرض جهت بررسی پرونده بیمار
  • تعریف نواحی بدن بیماران باتوجه به تخصص پزشک ، جهت گزارش و تفکیک خدمات انجام شده
  • تعریف انواع بخش و اتاق جهت تفکیک گزارشات از خدمات ارائه شده در مرکز
  • ثبت سوابق پزشکی از قبل تعیین شده باتوجه به تخصص و حوزه فعالیت مطب جهت درج در پرونده بیمار
  • تشکیل پرونده بیماران و ثبت سوابق پزشکی ، تصاویر دیجیتال
  • پذیرش بیماران و ثبت عملیات انجام شده در مرکز برای بیمار
  • محاسبه درصد سهام پزشکان و پرسنل از خدمات ارائه شده به مراجعین
  • پشتیبانی از انواع سازمان های بیمه تحت پوشش
  • امکان تهیه دیسکت بیمه برای انواع سازمان ها اعم از خدمات درمانی ، تامین اجتماعی ، نیروهای مسلح و …
  • اسناد دیجیتال و ثبت شرح حال ، نسخ و گزارشات ارائه شده توسط پزشک با استفاده از قلم نوری
  • صندوق و گردش حساب بیماران
  • رزو وقت جهت تعیین اوقات ویزیت بیماران با امکان ارسال SMS یاد آوری وقت خودکار
  • انبارداری و داروخانه جهت کنترل ورود و خروج کالا یا دارو
  • لابراتوار جهت مراکزی که نیاز به کنترل مراودات کاری با مراکز لابراتوار دارند
  • حسابداری ساده ویژه درج بدهکار و بستانکار کردن مشتریان
  • چاپ چک و مدیریت حسابهای بانکی پزشکان
  • کنترل و مدیریت کاربران استفاده کننده از نرم افزار
  • بانک تصاویر و درج انواع تصاویر مربوط به دوره درمانی، آزمایشات و یا سوابق پزشکی بیمار
  • گزارش ساز پویا و امکان تهیه گزارشات متنوع از قسمت های مختلف برنامه با توجه به نیاز پزشک یا مرکز پزشکی
  • سیستم Caller-ID و مانیتورینگ خطوط تلفن مرکز
  • سامانه پیام کوتاه جهت ارسال و دریافت پیامک از طریق خطوط SMS با پیش شماره های 3000 و 1000
  • تهیه فایل پشتیبان از اطلاعات برنامه بصورت زمانبندی شده
  • باشگاه مشتریان و ارائه تخفیفات مقطعی به مشتریان با توجه به نوع عضویت و مناسبات خاص

 

مشخصات فنی نرم افزار 

بانک اطلاعاتی نرم افزار آسان طب ، Microsoft SQL Server بوده و برای تولید این محصول از معماری چند لایه استفاده شده است. از آنجا که معماری بانک اطلاعاتی از مهمترین نکات یک نرم افزار مبتنی بر بانک اطلاعاتی میباشد میتوان به طراحی مدل بر مبنای Tire اشاره نمود و تراکنش های بین برنامه و بانک اطلاعاتی از طریق Stored-Procedure انجام میشود و همچنین امکان اتصال به بانک اطلاعاتی از هر نقطه جغرافیایی میسر میباشد.. آسان طب، در حال حاضر قابل استفاده توسط آخرین سیستم عامل عرضه شده توسط مایکروسافت یعنی Windows 10 میباشد.

♦ سرعت نرم افزار مطب

سرعت نرم افزار مطب پزشکان

نرم افزار مطب آسان طب ، طوری طراحی شده تا با صرف کمترین زمان نسبت به مشاهده اطلاعات مربوط به بیماران، سوابق پزشکی، صورتحساب و … اقدام نمود. بعنوان مثال: در کمتر از چند ثانیه میتوان از کارکرد مطب، گزارش تهیه نمود و یا بیماری خاص را از لیست کل بیماران جستجو کرد و از وضعیت پزشکی، صورتحساب و … ایشان آگاه شد. همچنین امکان صدور کارت برای بیماران که از نسخه 2012 به بعد این نرم افزار ارائه شده، توسط کارت هایی که توسط سیستم برای بیماران صادر میشود، میتوان با کشیدن کارت بیمار بر روی دستگاه کارت خوان، به راحتی از وضعیت پرونده و گزارشات مربوطه بهره برد. برای تهیه دستگاه و تعداد کارت های خام مورد نیاز برای بیماران با شماره های شرکت تماس حاصل نمائید.  

♦ جامعیت نرم افزار مطب

برنامه مدیریت مطب آسان طب
برنامه مدیریت مطب آسان طب

یک نرم افزار مدیریت مطب خوب، نرم افزاری است که حدالامکان نیازهای اساسی مدیریت امور داخلی یک مطب را دارا باشد. این نیاز ها در برخی موارد کاملا” تخصصی بوده مستلزم مشاوره با پزشکان میباشند. مانند اطلاعات مورد نیاز یک پزشک از بیماران مراجعه کننده به مطب، اطلاعات و گزارشات مورد نیاز سیستم پذیرش، وقت دهی به بیمار و … یا امکان تهیه گزارشات متنوع از قسمت های برنامه که در ادامه به چگونگی این عمل اشاره خواهیم کرد. تیم توسعه دهنده نرم افزار مدیریت مطب آسان طب، با مشاوره با جمعی از پزشکان حاضر، نسبت به تولید این محصول اقدام نمود و امروزه حتی مشتریان جدید نیز به نوعی در روند توسعه این محصول مشارکت دارند، گروه توسعه دهنده اما همه روزه با مطالعه نظرات و پیشنهادات سازنده پزشکان استفاده کننده این محصول، سعی در ارائه هرچه بهتر و جامع تر بودن نرم افزار به کاربران خود داشته است.

رابط کاربری مناسب نرم افزار مطب آسان طب

نرم افزار مطب پزشکان
نرم افزار مطب پزشک

از آنجا که رابط کاربری یک نرم افزار مطب پزشکی ، برای بسیاری از کاربران از اهمیت بالایی برخوردار است و برای بسیاری از پزشکان و پرسنل ، تجهیز کردن رایانه محیط مطب یا مرکز پزشکی به نرم افزار هایی که دائما” مورد استفاده قرار میگیرند، علاوه بر کارایی نرم افزار ، مستلزم دارا بودن محیط کاربری نسبتا” مناسب ، امری مهم تلقی میشود، نرم افزار آسان طب با طراحی کم نظیر محیط کاربری و کاربر پسند خود یک یک برنامه نسبتا” استاندارد و با کیفیت را برای پزشکان به ارمغان آورده است.

گزارش گیری متنوع از قسمت های مختلف نرم افزار

 

پرونده بیمار مطب
پرونده بیمار مطب

همانطور که میدانید، امروزه نرم افزارهایی مورد توجه قرار می گیرند که به کاربران خود این امکان را بدهند تا آنطور که مایل هستند از قسمت ها و لیست های حاوی اطلاعات خود ، بتوانند گزارشات متنوع تهیه کنند. بعنوان مثال: زمانی که کاربر یا پزشک تمایل دارد از لیست اطلاعات بیماران گزارشی تهیه و چاپ کند که حاوی نام، نام خانوادگی، سن، قد، وزن ، تاریخ تشکیل پرونده و علت مراجعه ایشان به مطب باشد. و یا از لیست پرونده های پزشکی بیماران ، گزارشی خاص از اطلاعات مربوط به پرونده تهیه نمایند که بطور پیشفرض و حالت عادی نرم افزار ، وجود ندارد! آسان طب به پزشک این امکان را داده است تا خود پزشک نیز جزئی از توسعه دهنده گان نرم افزار باشد و با ارائه یک محیط طراح گزارش پویا برای پزشکان ، این امکان را داده است تا پزشک با توجه به سلیقه و گزارش مورد نیاز خود، نسبت به تهیه گزارش مورد نظر اقدام نماید. همچنین در محیط طراحی گزارش، امکان درج لوگوی مطب ، تغییر فونت ، سایز چرخش متون و … وجود دارد و برای هر قسمت نیز چند گزارش یا قالب چاپ طراحی شده آماده ارائه شده تا پزشکان از نحوه استفاده از این امکان ، به راحتی بهره مند گردند.

پرونده سازی دقیق نرم افزار مطب پزشکی آسان طب

نرم افزار آسان طب کم نظیر ترین سیستم پزشکی است که اطلاعات دقیقی از بیماران برای پزشک معالج نگه داری می نماید. این اطلاعات شامل اطلاعات از اولیه تماس گرفته تا سوابق بیماری یا پارامترهای خاص از یک پرونده مانند: فشار خون، قند، تاریخ بستری و … می باشد. پزشکان پس از ثبت پرونده های مربوط به بیماران علاوه بر گروه بندی و جستجوی سریع این پرونده ها می توانند اطلاعات آماری نیز از بیماران خود تهیه نمایند که تمامی این پرونده سازی ها با دقت بالا در سیستم ثبت می گردند. همچنین بخش هایی در نرم افزار آسان طب وجود دارد که می تواند توسط آن اطلاعات خاص از بیمار را بر روی کاغذ با فرمت خاص چاپ نمود. مانند مشخصات بیمار، اطلاعات پزشکی، سابقه پذیرش و نتایج حاصل از درمان ، شرح حالات در جلسات مراجعه ، صورتحساب و ….

عکس برداری از بیماران توسط نرم افزار

عکس از بیمار نرم افزار مطب

مطالعات تیم برنامه نویسی عارف رایانه نشان می دهد. که اغلب پزشکان برای تشکیل پرونده و مدیریت بهتر بیماران، همواره به هنگام ثبت اطلاعات ایشان نیازمند درج عکس از بیمار و آرشیو گذاری آن در سیستم نیز هستند. یکی از امکانات مهم برنامه آسان طب، امکان تهیه عکس توسط وب کم و یا دوربین متصل به رایانه می باشد. و نکته مهمتر اینکه این عملیات تنها با یک کلیک اتفاق می افتد و نیازی به تنظیمات خاص نیست. کافی است بیمار مقابل دوربین عکس برداری یا وب کم متصل به رایانه مطب قرار گیرد. بدین ترتیب عملیات در کمتر از چند ثانیه انجام شده و عکس تهیه شده در پرونده بیمار درج می گردد و منشی می تواند کارت بیمار مربوطه را همراه با عکس وی، بر روی کاغذ چاپ نماید.

تجویز دارو برای بیماران نرم افزار مطب (داروهای ژنریک ایران)

%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%87%d8%a7%db%8c_%da%98%d9%86%d8%b1%db%8c%da%a9_%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86

نرم افزار مطب آسان طب، جزو اولین نرم افزار هایی است که برای پزشکان امکان تجویز دارو از لیست کل داروهای ژنریک ایران را فراهم می کند. شاید همین لیست هزاران دارو با نام علمی و مشخصات آن در این نرم افزار کافی باشد که قدرت و جامعیت آن برای شما نشان داده شود. هر دکتر می تواند پس از پذیرش بیماران مطب، ضمن تشخیص و علت مراجعه بیمار، برای ایشان داروهایی گیاهی یا شیمیایی تجویز نموده و توسط نرم افزار مطب آسان طب، همزمان بر روی نسخه بیمار چاپ نماید و به داروخانه معرفی نماید. در نرم افزار آسان طب، لیست داروهای ژنریک ایران قرار گرفته است که دکتر ، علاوه بر آن نیز می تواند داروهایی را با توجه به تخصص خود به لیست داروها اضافه نموده و برای بیمار خود تجویز نماید. همچنین امکان گزارش از لیست کل داروهای تجویز شده به صورت آماری و قابل چاپ نیز بر اساس ، پزشک، بیمار مراجعه کنند، نوع دارو و … نیز در نرم افزار آسان طب امکان پذیر است.

تغییرات سفارش در برنامه مدیریت مطب آسان طب

تیم برنامه نویسی نرم افزار مطب آسان طب، اعتقاد دارد هنوز هم پزشکانی هستند که نیازمند تغییراتی سفارشی در سیستم خود دارند. کادر پشتیبانی این نرم افزار با کمال میل آماده دریافت پیشهادات و سفارشات مربوطه از جامعه پزشکی می باشد. پزشکان محترم می توانند در ساعات اداری با شماره های شرکت تماس حاصل نموده و آن دسته از نیازهای خود را برای تهیه نرم افزار مطب سفارشی خود مطرح نمایند. در صورتی که امکانات مورد نیاز پزشک جدای امکانات کلی نرم افزار باشد. بخش مربوطه برای هر پزشک قابل برنامه نویسی و طراحی منحصر به فرد خواهد بود.

نرم افزار آنلاین و تحت وب

هیچ دور از ذهن نیست که به زودی تمامی پزشکان علاوه بر نرم افزار نصب روی رایانه مطب خود، نیازمند کنترل مطب از راه دور نیز خواهند بود. این عملیات تنها می تواند توسط نرم افزار مطب تحت وب و یا نرم افزار مطب آنلاین انجام شود. تیم توسعه دهنده نرم افزار آسان طب به زودی بخش مدیریت از راه دور این نرم افزار را عرضه می کند که با به نرم افزار لینک شده و عملیات نوبت دهی آنلاین و یا مدیریت بیماران را از طریق وب سایت امکان پذیر می نماید.

پذیرش و صندوق مطب مجهز به پوز بانکی

از جمله امکانات جدید نرم افزار آسان طب، مجهز شدن به سیستم تسویه حساب پرونده بیماران از طریق ارتباط مستقیم با پوزهای بانکی می باشد. بیماران مراجعه کننده پس از پذیرش می توانند تنها با کشیدن کارت بر روی دستگاه POS بدون وارد کردن مبلغ (مبلغ توسط نرم افزار به دستگاه ارسال می گردد) نسبت به تسویه حساب پرونده پزشکی خود اقدام نمایند. پزشکانی که از نسخه های قبلی برنامه مطب آسان طب استفاده می نمایند می توانند برای استفاده از این امکانات ویرایش جدید نرم افزار را تهیه نمایند.

تعریف شیفت های کاری

تعریف شیفت های کاری در نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک آسان طب، به شما امکان تفکیک اطلاعات ثبت شده در سیستم پذیرش بر اساس ساعات شیفت کار مرکز را فراهم می کند. در این قسمت شما با توجه به ساعات کاری مرکز، شیفت های مربوطه را تعریف می کنید و سیستم به محض ورود کاربر به سیستم، شیفت مورد نظر را با توجه به ساعت سیستم، انتخاب می کند و هنگام ثبت پرونده پذیرش بیمار جدید، شیفت کاری مورد نظر در پرونده وی درج می گردد. توسط گزینه جستجوی پیشفرفته در قسمت لیست پذیرش بیماران، میتوانید گزارشاتی از شیفت خاص بدست آورید یا از طریف گزارشات سیستم پذیرش، اطلاعات ثبت شده در سیستم پذیرش را به تفکیک شیفت های کاری مرکز، تفکیک نمائید.

تعریف سوابق پزشکی بیماران

سوابق پزشکی بیماران، آن دسته از اطللاعاتی است که هنگام تشکیل پرونده برای بیماران، جهت بررسی اولیه وضعیت بیمار در پرونده ایشان ثبت می گردد. اطلاعاتی که با توجه به سوالات پرسیده شده از بیمار نظیر: آلرژی به داروی خاص، سابقه عمل جراحی، فشار خون و …  در پرونده پزشکی بیمار ثبت می گردد. در نرم افزار مدیریت مراکز پزشکی آسان طب، قسمتی جهت درج اینگونه سوالات وجود دارد که تحت عنوان تعریف سوابق پزشکی که در بخش تعاریف پایه قرار گرفته شده است. پس از تعریف سوالات مربوط به تاریخچه پزشکی بیمار، سوالات مربوطه هنگام تشکیل پرونده بیمار، در پنجره ای مجزا و جهت تکمیل پرونده ایشان نمایان می گردد. با تیک زدن این سوالات و نوشتن شرحی مختصر در مقابل آن، در مدت زمان کوتاهی میتوانید اطلاعاتی در مورد سوابق پزشکی قبلی بیمار در پرونده وی درج نمائید.

تعریف دستیاران

یکی از امکانات نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک آسان طب، تعریف دستیار با درصد سهم مشخص شده می باشد و هنگام پذیرش بیماران ، میتوان کد دستیار مورد نظر را در بخش مربوط به دستیار پزشک معالج، در پرونده پزشکی بیمار درج نمود، ثبت اطلاعات دستیار در پرونده بیمار، علاوه بر گزارشگیری متنوع بر اساس دستیاران، میتوان نسبت به خدمت ارائه شده مورد نظر، برای دستیار مورد نظر درصد سهام در نظر گرفت.

تعریف پزشکان

قسمت تعریف پزشکان در نرم افزار مدیریت مراکز پزشکی آسان طب، مربوط به ثبت اطلاعات پزشکان حاضر در مطب یا کلینیک شما می باشد. در این بخش می توانسد از یک پزشک تا هر تعدادی که تمایل داشته باشید تعریف کرده و صمن تعیین درصد سهام از خدمات ارائه شده (در صورت نیاز)، در سیستم پذیرش بیماران از آنها استفاده نمائید.

در صورتی که از نرم افزار آسان طب برای مطب استفاده می کنید و فقط یک پزشک در مطب حاضر می باشد، جهت سهولت در پذیرش بیماران و انتخاب خود کار آن پزشک بعنوان پزشک معالج بیمار، میتوانید کد پزشک را در بخش تنظیمات پذیرش و اطلاعات پیش فرض، وارد نمائید. بدین ترتیب، پس از ایجاد پرونده پذیرش جدید، اطلاعات پزشک مورد نظر، بطور خودکار در پرونده بیمار بعنوان پزشک معالج درج خواهد شد.

دوره های درمانی

قسمت دوره های درمانی در نرم افزار آسان طب، مربوط به ثبت عناوین پکیج های ارائه شده یا طرح درمان برای بیماران می باشد. پکیج های ارائه شده، آن دسته از خدماتی هستند که در قالب یک دوره خاص و با تخفیفات ویژه برای مراجعین ارائه می گردد. پس از ثبت پکیج های مربوط به خدمات، در فرم استاندارد  و حرفه ای پذیرش، قسمتی وجود دارد که میتوان کد درمان یا کد پکیج را در آن قسمت وارد نمود. این عمل باعث می گردد در آینده بتوان بر اساس پکیج یا دروه درمانی خاص که بر روی بیماران صورت گرفته است، گزارشات متنوع تهیه نمود.

بروز رسانی آنلاین و دریافت ویرایش های جدید نرم افزار

تغییرات انجام شده در نرم افزار آسان طب، بلافاصله بر روی وب سایت عارف رایانه قرار خواهند گرفت و شما از منوی بروز رسانی نرم افزار که در صفحه اصلی این نرم افزار قرار گرفته شده است، می توانید از آخرین وضعیت آپدیت این محصول آگاهی پیدا کنید و در صورت لزوم، نرم افزار خود را در کمتر از چند دقیقه بروز رسانی کنید.

  • اصلاح قبض پیش فرض فرم پذیرش استاندارد برای پرینترهای حرارتی تایسون و سامسونگ (حذف فضای چند میلی متری خالی از قبض)
  • رفع مشکل خروجی فایل شماره تلفن های بیماران در بخش ارسال پیامک گروهی که برخی مراکز که با تعداد شماره بالای 10000 مشکل داشتند
  • اصلاح دکمه شخص معرف بیمار در فرم پذیرش حرفه ای و لینک شدن مستقیم به لیست اشخاص جهت سهولت بهتر 
  • امکان ویرایش ستون های جداول در بخش بیماران
  • رفع مشکل ویرایش در حالت فرم حرفه ای که شیفت کاری در آن ثابت بود
  • جلوگیری از حذف کاربر مدیریت که در برخی مراکز به دلیل سهل انگاری کاربران مشکل بوجود آورده بود
  • ویرایش سند مالی در دفتر معین، برای اشخاصی که در دفتر چک، چک پرداختی دارند و مبلغ آن اصلاح شده

کاربران و پزشکان محترم برای دریافت فایل بروز رسانی شده نرم افزار، میتوانند از قسمت پشتیبانی سایت، درخواست خود را ارسال نمایند.

عملیات بروز رسانی را نیز در قالب مقاله ای مجزا در وب سایت قرار داده ایم و برای مطالعه و چگونگی آن بر روی لینک زیر کلیک نمائید:

اسناد دیجیتال در نرم افزار پزشکی آسان طب

اسناد دیجیتال، آن دسته از اسنادی هستند که پزشکان می توانند توسط قلم نوری در نرم افزار ثبت نمایند. این اسناد می توانند نسخه، گواهی پزشکی یا شرح حال خاصی در مورد مریضی بیمار و … باشد. لیست اسناد دیجیتال، امکان دسترسی سریع به اسناد دیجیتال ثبت شده برای کل بیماران را فراهم می کند. در لیست اسناد دیجیتال می توان توسط گزینه “جستجو” به اسنادی خاص طی بازه زمانی خاص، توسط پزشک یا دستیار خاص برای بیمار خاص ثبت شده است دسترسی پیدا کرده و از آن گزارش تهیه کرد. توسط بخش اسناد دیجیتال، می توانید بدون تشکیل پرونده پذیرش و به طور مستقیم، برای بیمار خاص سند دیجیتال جدید ثبت نمائید.

* در بخش سوالات متداول، آن دسته از سوالاتی که برخی کاربران هنگام تماس با کارشناسان ما مطرح میکنند قرار داده شده. میتوانید مطالعه نمائید.

در صورتی که نیاز به آموزش بیشتر برنامه مدیریت مطب آسان طب دارید به شما پیشنهاد می کنیم این دو مقاله را نیز مطالعه بفرمائید. در صورت داشتن سوالات بیشتر می توانید با بخش پشتیبانی در ساعات اداری در تماس باشید. تماس با ما

آموزش نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک + درمانگاه ها

آموزش نصب نرم افزار مدیریت مطب آسان طب + کلینیک و درمانگاه

‫4.8/5 ‏‫(71 نظر)‬
دکمه بازگشت به بالا