نرم افزار رستوران – دانلود رایگان | خرید برنامه حسابداری رستوران

دانلود رایگان نرم افزار رستوران ساده ویژه حسابداری

«به علت تغییرات در شرکت فروش این محصول موقتا متوقف شده است!»

[cycloneslider id=”Restaurant_Software”]

نرم افزار مدیریت رستوران عارف رایانه، برنامه ویژه حسابداری و مدیریت انواع مراکز فروش اغذیه اعم از: رستوران، فست فود، آشپزخانه، سفره خانه، کترینگ، کافه، اغذیه و ساندویچ فروشی، آبمیوه و بستنی و … توسط رایانه می باشد. سادگی و سهولت کار با نرم افزار رستوران عارف رایانه باعث گردیده است تا در کوتاه ترین زمان، عملیات صدور فیش صندوق و تهیه گزارشات مربوطه را انجام داد. قابلیت تعریف و طبقه بندی انواع کالا در نرم افزار، این امکان را بوجود آورده است تا برای هر گونه غذا، نوشیدنی، دسر، سرویس و … فیش صندوق صادر نمود. مجهز بودن به سیستم سامانه پیام کوتاه و سیستم کالرآیدی، صندوق و صدور فیش، سیستم انبارداری، صدور اشتراک برای مشتریان، مدیریت پیک و میز و … را از امکانات مهم این نرم افزار رستوران می توان نام برد. در بخش زیر دانلود رایگان نرم افزار رستوران قرار داده شده و می توانید این برنامه را دانلود و استفاده نمائید لازم به ذکر است نسخه اصلی این نرم افزار،  علاوه بر دارا بودن پشتیبانی، همراه با یک حساب سامانه پیام کوتاه رایگان عرضه می شود.

 

دستگاه کالرآیدی (Caller-ID) برای نرم افزار رستوران

همانطور که می دانید هنگام سرویس دهی به مشتریان خارج از رستوران، مشاهده آدرس و مشخصات مشتری در نرم افزار، علاوه بر پاسخگویی راحت تر و تسریع در عملیات صدور فیش غذا، باعث کیفیت و سرویس دهی بهتر به مشتریان رستوران نیز می گردد. برای این منظور می توان از از سیستم کالر آیدی موجود در نرم افزار رستوران عارف رایانه استفاده نمائید.  عارف رایانه دستگاه های آی دی کالر مخصوص استفاده این نرم افزار رستوران را نیز به طور مجزا ارائه می نماید. این دستگاه ها از طریق پورت USB به رایانه متصل شده و از 2 تا 8 خط تلفن را به طور همزمان مانیتور می نمایند. برای مشاهده مشخصات دقیق، قیمت و خرید دستگاه مورد نیاز خود، بخش دستگاه کالر آیدی را مطالعه نمائید.

 

عکس های برنامه رستوران عارف رایانه

جهت مشاهده تصاویر نرم افزار با  ابعاد بزرگتر، بر روی هر تصویر کلیک نمائید.

.

معرفی نرم افزار رستوران

نرم افزار رستوران عارف رایانه برنامه ای است که توسط شرکت عارف رایانه جهت مدیریت و حسابداری رستوران، کترینگ، فست فود، کافی شاپ و انواع مراکز فروش اغذیه تولید شده است.
این نرم افزار رستوران با بهره گیری از بانک اطلاعاتی قدرتمند مایکروسافت اس کیو ال سرور، عملیات فروش روزانه انواع غذا را در سیستم ثبت کرده و علاوه بر صدور انواع فیش غذا و فاکتور های مربوط به خرید و فروش کالا، امکان مدیریت فروش رستوران را برای مدیران فراهم نموده است.
در نرم افزار رستوران عارف رایانه، مدیریت یا منشی رستوران می توانند با تعریف منوی اختصاصی مربوط به رستوران، کترینگ یا فست فود خود، در کمتر از چند ثانیه برای مشتریان فیش صادر کرده و در پایان روز، از فاکتورهای فروش صبت شده توسط سیستم صندوق ، گزارشان متنوع تهیه نمائید. همچنین امکان تعریف پیک موتوری و فروش از طریق دستگاه آی دی کالر (بدون پرسیدن کد اشتراک از مشتری) امکان صدور فیش برای مشتریان خارج رستوران امکان پذیر است.

امکان تعریف میز در نرم افزار رستوران آینده، قابلیت گزارش گیری و تسویه حساب بر حسب میز را برای آن دسته از رستوران هایی که فروش داخلی مبتنی بر میز دارند، فراهم می کند. در این نرم افزار رستوران علاوه بر تعریف میز، می توانید چیدمان میزهای تعریف شده را با توجه به موقعیت میز های قرار گرفته در رستوران خود تعیین کنید. این عمل سهولت و تسریع در عملیات تسویه یا صدور فیش رستوران برای مشتریان را فراهم آورده است. همچنین پشتیبانی
.
نرم افزار رستوران عارف رایانه دارای بیش از 11 سال سابقه نصب و اجرا در بسیاری از مراکز فروش اغذیه همچون: رستوران، فست فود، کافی شاپ، ساندویچ فروشی، سفره خانه، آبمیوه و بستنی فروشی، کترینگ، و … یک نرم افزار ایده آل برای مدیریت رستوران و مراکز فروش اغذیه محسوب می گردد. در حال حاضر ویرایش 2019 این نرم افزار، با امکانات بیشتر و امکانات جامع تر نسبت به نسخه های پیشین، قابل دانلود و استفاده باشد.
.
.

امکان استفاده چند منظوره از نرم افزار رستوران

نرم_افزار_رستوران_مدیریت_رستوران_حسابداری

در نسخه ی جدید نرم افزار رستوران عارف رایانه امکانی منحصر به فرد وجود دارد که آن دسته از رستوران هایی که به صورت مجموعه ای هستند و دارای چند بخش می باشند (بخش کافی شاپ، بخش غذاهای سنتی، بخش فست فود …)، می توانند با تعریف چاپگر های مختلف برای هر بخش، فیش ها یا فاکتورهای مجزا برای آن بخش صادر نمایند و کل مجموعه رستوران را به  صورت یکپارچه کنترل و مدیریت نمایند. بدین ترتیب پس از ثبت فاکتور فروش رستوران توسط صندوقدار، سیستم به طور خودکار فیش مورد نظر را در بخش مربوطه برای کادر مربوطه (کافه دار، آشپزخانه، مدیریت بخش فست فود) چاپ می نماید.

 

سود و زیان و خلاصه فروش از کارکرد روزانه رستوران

اگر شما هم جزو آن دسته از رستوران دارانی هستید که وقت و زمان کافی برای گزارش گیری از کارکرد فروش روزانه رستوران را ندارید، بدون شک نرم افزار رستوران عارف رایانه یک گزینه ایده آل برای شماست! این نرم افزار رستوران، تنها با یک کلیک، به شما نشان می دهد امروز چه تعداد فاکتور از سیستم صندوق رستوران صادر شده، چه تعداد غذا یا کالای خاص فروخته شده و سود حاصل از آن چقدر بود و شما با چاپ قبض خلاصه کارکرد به راحتی می توانید گزارش فروش هر شپ رستوران را همراه خود داشته باشید.

مدیریت میز های سالن رستوران

در بسیاری از رستوران ها، موضوع مدیریت میزهای سفارش گیرنده غذا از اهمیت بالایی برخوردار است. اینگونه رستوران ها با توجه تایم شلوغی رستوران، گاهی به مشتریان خود امکان رزور میز را فراهم می کنند بدین صورت که مشتری قبل از حضور خود در رستوران میز خاص را انتخاب و رزرو می نمائید و در مدت زمانی که میز مورد نظر رزرو گردیده است رستوران دار، از ارائه سرویس بر روی آن صرف نظر می کند. در گذشته این عملیات توسط یادداشت گذاری در سررسید یا علامتی بر روی میز اتفاق می افتاد اما در حال حاضر نرم افزار رستوران عارف رایانه بخشی مجزا مخصوص مدیریت میز های سالن را در سیستم خود تعبیه کرده است. رستوران دار ضمن چیدمان میز ها بر روی صفحه به صورت گرافیکی می تواند هر میز را برای مشتری خاص رزرو نمائید یا سرویس ارائه کند. عملیات رزرو و پر بودن میز توسط رنگ بندی مختلف قابل تفکیک هستند و مدیریت این امور به راحتی قابل انجام است.

 

ویژگی های کلی نرم افزار رستوران

  • امکان نصب و راه اندازی آسان در کمتر از چند دقیقه توسط هر کاربر و رابط کاربری ساده و کاربر پسند (User friendly) جهت یادگیری سریع
  • امکان نصب و استفاده به صورت “تحت شبکه” و بر روی بیش از یک رایانه (ثبت و تغییر اطلاعات بر روی رایانه منشی و مدیریت به طور همزمان)
  • داری راهنمای کامل از مرحله نصب و راه اندازی تا استفاده (بصورت داکیومنت و فیلم)
  • سرعت بالا در صدور و پرینت چک و امکان تهیه گزارشات متنوع از وضعیت و صورتحساب چک های پرداختی و دریافتی
  • مجهز به سامانه پیام کوتاه و ارسال پیامک های یاد آوری و گزارشات حسابداری
  • امنیت بالا در نگهداری از اطلاعات ثبت شده و مدیریت کاربران با سطوح دسترسی مختلف
  • بروز رسانی خودکار نرم افزار از طریق وب سایت عارف رایانه در کمتر از چند دقیقه
  • پشتیبانی آنلاین توسط ایمیل، سامانه پیام کوتاه و نرم افزار ریموت از راه دور توسط کارشناسان

مشخصات فنی نرم افزار رستوران عارف رایانه:

زبان برنامه نویسیبانک اطلاعاتیویندوز های تحت پوششحداکثر تعداد رکورد
Delphi 2019Microsoft SQL ServerWindows XP, Windows 7, Windows 8, Win 10, Windows Server(نا محدود)

.

امکانات اصلی نرم افزار رستوران

.

  • امکان تعریف و گروه بندی کالا و غذاهای روزانه رستوران و فروشگاه های غذا و کالا
  • امکان تعیین سقف فروش روزانه برای یک کالا یا غذای خاص
  • امکان تعریف پیک جهت فروش به خارج از رستوران یا کافی شاپ
  • امکان تعریف میز جهت فروش و گزارش گیری از فروش داخل رستوران و فست فود
  • سیستم فروش روزانه و صدور فاکتور فروش (فیش غذا) روزانه در کوتاه ترین زمان و دسترسی آسان
  • سیستم انبارداری و کنترل ورود و خروج کالا از انبار (ثبت فاکتورهای خرید ، رسید انبار و …)
  • امکان تعریف پیک موتوری ، میز نامحدود جهت فروش داخل و خارج از رستوران
  • امکان تهیه گزارش از فروش روزانه رستوران با قابلیت تفکیک نوع کالا ، پیک ، اپراتور و …
  • امکان تهیه از صورتحساب مشتریان ، بانک و صندوق ، پیک های موتوری
  • امکان تعریف کاربران با سطوح دسترسی مختلف توسط مدیر سیستم
  • امکان فروش غذا از طریق دستگاه کالرآیدی
  • امکان تعریف چند چاپگر در بخش های آشپزخانه، صندوق جهت مدیریت بهتر فروش و سرویس دهی
  • امکان طراحی قبض اختصاصی توسط مدیر سیستم
  • دفترچه یادداشت جهت ثبت قرارها و یادداشت های روزانه با قابلیت جستجو و چاپ
  • سیستم چاپ چک و مدیریت حسابهای بانکی مدیریت رستوران
  • سیستم کنترل و مدیریت کاربران استفاده کننده از نرم افزار
  • سیستم گزارش ساز پویا و امکان تهیه گزارشات متنوع از قسمت های مختلف برنامه با توجه به نیاز مدیر رستوران
  • سیستم Caller-ID و مانیتورینگ خطوط تلفن مرکز
  • سامانه پیام کوتاه جهت ارسال و دریافت پیامک از طریق خطوط SMS با پیش شماره های 3000 و 1000 و تلفن ثابت
  • سیستم پشتیبانی خودکار و تهیه فایل پشتیبان از اطلاعات برنامه بصورت زمانبندی شده

 

نصب نرم افزار بر روی رایانه

نصب نرم افزار رستوران

نصب نرم افزار رستوران عارف رایانه، با توجه به نوع کاربری (تک کاربره – تحت شبکه)، کمی با هم متفاوت است. نصب نرم افزار بر روی یک رایانه (تک کاربره) هیچگونه تنظیمات خاصی نیاز ندارد. این عملیات را از ابتدا تا انتها می توانید توسط لینک زیر دنبال کنید.

نصب نرم افزار رستوران بر روی یک رایانه (تک کاربره)

.

نصب نرم افزار رستوران بر روی بیش از یک رایانه (تحت شبکه)

در صورتی که قصد دارید از نرم افزار رستوران، به صورت شبکه و یکپارچه استفاده نمائید، علاوه بر نصب این نرم افزار، چند نکته مهم را در خصوص شبکه، فایروال و تنظیمات اتصال نرم افزار از رایانه ای به رایانه دیگر را نیز باید مد نظر داشته باشید. مراحل نصب و نکات مربوطه به ترتیب در قسمت زیر قرار داده شده است، با کلیک بر روی هر لینک می توانید این عملیات را مورد مطالعه و بررسی قرار دهید. توجه داشته باشید در صورتی که رایانه ها را با هم (به طور صحیح) شبکه کرده باشید، مراحل 2 تا 6 چند دقیقه بیشتر وقت شما را نخواهد گرفت، اما انجام گام به گام این مراحل بسیار مهم است پس دقت لازم را برای این منظور به عمل آورید.

  1. رایانه هایی که قرار است نرم افزار رستوران بر روی آنها نصب گردد، می بایست با یکدیگر به طور صحیح شبکه شده باشند
  2. یکی از رایانه ها را بعنوان رایانه اصلی (سرور) انتخاب نمائید
  3. نرم افزار مایکروسافت اس کیو ال سرور (Microsoft SQL Server) را که همراه با نرم افزار دانلود کرده اید، بر روی رایانه سرور نصب نمائید
  4. نرم افزار رستوران را بر روی رایانه سرور و سایر رایانه ها (کلاینت ها) نصب نمائید
  5. تنظیمات فایروال و همچنین آنتی ویروس (درصورتی که قبلاً آنتی ویروس نصب کرده اید) را بر روی رایانه سرور انجام دهید
  6. تنظیمات مربوط به اتصال نرم افزار از سایر رایانه ها (کلاینت ها) به رایانه سرور را انجام دهید

.

استفاده از نرم افزار رستوران

جهت آموزش نحوه استفاده از نرم افزار رستوران عارف رایانه ، صفحه ای اختصاصی جهت معرفی قسمت های مختلف این برنامه توسط همکاران شرکت در وب سایت ما قرار گرفته است. این صفحه از مرحله آغازین تا عملیاتی مانند: نحوه صدور قبض صندوق رستوران، تهیه گزارشات متنوع از صندوق و انبار، مدیریت بخش های مختلف را توضیح داده است برای این منظوره به صفحه ی آموزش نرم افزار مدیریت رستوران عارف رایانه مراجعه نمائید.

.

نگهدای از اطلاعات نرم افزار

نگهداری از سیستم رستوران

همانطور که می دانید، برنامه رستوران، اطلاعات ثبت شده توسط شما را در محلی تحت عنوان “بانک اطلاعاتی” نگهداری می کند. فایل های بانک اطلاعاتی مربوط به نرم افزار رستوران، درون پوشه ای با نام Data و در محل نصب نرم افزار قرار می گیرند. این پوشه در واقع حاوی کل اطلاعات ثبت شده توسط نرم افزار رستوران می باشد و این اطلاعات بسیار مهم است.

.
از آنجا که این احتمال وجود دارد در آینده به دلایلی رایانه رستوران شما دچار حادثه یا اختلال گردد و از طرفی اطلاعات مربوط به مشتریان رستوران، فاکتورهای صندوق و فروش های انجام شده رستوران، چک ها و … برای شما بسیار بالایی برخوردار است، باید این نکته مهم را در نظر داشته باشید که همیشه و طبق برنامه ریزی، از اطلاعات ثبت شده در سیستم رستوران، یک نسخه پشتیبان تهیه نمائید تا در مواقع اضطراری و بروز اشکال در رایانه ، با دسترسی به نسخه پشتیبان، بتوانید اطلاعات سیستم را به حالت قبل بازگردانی نمائید. انجام این امور می تواند به طور خودکار و توسط نرم افزار انجام گردد اما کنترل و مدیریت آن، به عهده شما خواهد بود.

توجه: در صورت داشتن هر گونه سوالی می توانید با شماره های شرکت نرم افزاری عارف رایانه در ساعات اداری غیر از روزهای تعطیل تماس حاصل بفرمائید، تیم پشتیبانی پاسخگوی شما خواهند بود. شماره های تماس را در این بخش ببینید: تماس با ما

تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات سیستم رستوران

عملیات پشتیبانی به راحتی و توسط نرم افزار رستوران انجام پذیر است فقط قبل از انجام این عملیات می بایست ابتدا با عبارت “تهیه فایل پشتیبان از بانک اطلاعاتی” آشنا شوید.”تهیه فایل پشتیبان از بانک اطلاعاتی” که از دو طریق (دستی-خودکار) انجام می گردد، عملیاتی است که طی آن، نرم افزار چک نگار، از کل اطلاعات ثبت شده در سیستم، یک نسخه پشتیبان تهیه کرده و درون فایلی قرار می دهد. همچنین تاریخ و ساعتی که این کار را انجام داده اید نیز در عنوان نام این فایل قرار می گیرد تا هنگام مشاهده فایل پشتیبان، از نام آن متوجه شوید که این فایل در چه تاریخ و ساعتی تهیه شده است.

از آنجا که عملیات تهیه فایل پشتیبان، به تنهایی یک مقاله مجزا محسوب می شود، این مقاله را همراه با تصویر مربوطه و در قالب صفحه ای مجزا در وب سایت قرار داده ایم. برای مطالعه،بر روی لینک زیر، کلیک نمائید:

آموزش تهیه فایل پشتیبان نرم افزار رستوران از اطلاعات ثبت شده
.

بروزرسانی_نرم_افزار

بروز رسانی نرم افزار رستوران (آپدیت)

اگر چه همواره سعی بر این داشته ایم که محصولی بی کم و کاست و بدون اشکال به مشتریان ارائه کنیم، اما همچنان معتقدیم جای تغییر در نرم افزار وجود دارد. تغییراتی در راستای بهبود و توسعه این محصول که گاهی ممکن است به دلیل رفع اشکال باشد که از سوی کاربران اعلام شده اند و گاهی جهت ارائه امکانات بیشتر و کیفیت بالاتر.

.

بروز رسانی آنلاین و آپدیت خودکار نرم افزار رستوران

نرم افزار رستوران عارف رایانه، با توجه به درخواست ها و پیشنهادات مشتریان خود، همواره بروز رسانی می گردد. تغییرات انجام شده در این نرم افزار رستوران، بلافاصله بر روی وب سایت عارف رایانه قرار خواهند گرفت و مدیریت رستوران از منوی بروز رسانی نرم افزار که در قسمت بالای صفحه اصلی این نرم افزار قرار گرفته شده است، می توانند از آخرین وضعیت آپدیت این محصول آگاهی پیدا کرده و در صورت لزوم، نرم افزار خود را در کمتر از چند دقیقه بروز رسانی کنید. عملیات بروز رسانی نرم افزار حسابداری رستوران عارف رایانه را نیز در قالب مقاله ای مجزا در وب سایت قرار داده ایم و برای مطالعه و چگونگی آن بر روی لینک زیر کلیک نمائید:

بروز رسانی آنلاین نرم افزار رستوران از طریق وب سایت عارف رایانه

.

.* در بخش سوالات متداول، آن دسته از سوالاتی که برخی کاربران هنگام تماس با کارشناسان ما مطرح میکنند قرار داده شده است، میتوانید مطالعه نمائید. شما نیز در صورتی که سوالی دارید از بخش پشتیبانی برای کارشناسان ما ارسال نمائید تا در صورت عمومی بودن آن، در این صفحات قرار داده شوند. 

‫4.4/5 ‏‫(56 نظر)‬
دکمه بازگشت به بالا