خرید نرم افزار تماس بگیرید 021-91091955
تماس با عارف رایانه

بروز رسانی نرم افزار های عارف رایانه | دریافت آخرین ویرایش

در این صفحه آموزش نحوه بروز رسانی نرم افزار های عارف رایانه را مورد بررسی قرار می دهیم.

Update-ArefRayaneh-Software

همانطور که می دانید، تمام نرم افزار های ارائه شده توسط عارف رایانه دارای پشتیبانی و بروز رسانی از طریق وب سایت این شرکت می باشند و همواره با توجه به درخواست ها و گزارشاتی که کاربران استفاده کننده این محصولات برای کارشناسان این شرکت ارسال می کنند، تغییراتی جهت بهبود کیفیت این محصولات انجام می گردد و این تغییرات توسط سیستم بروز رسانی تعبیه شده در نرم افزار ها، در کمتر از چند دقیقه در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

قبل از هر عمل، ابتدا باید در نظر داشته باشید که رایانه ای که قرار است عملیات بروز رسانی بر روی آن انجام گردد، می بایست به اینترنت متصل باشد.

جهت آگاهی از آخرین تغییرات و بروزرسانی نرم افزار خود ابتدا وارد بخش بروزرسانی نرم افزار شوید.برای این منظور، در صفحه اصلی نرم افزار خود، از منوی “راهنما” بر روی گزینه “بروز رسانی نرم افزار” کلیک نمائید

بروزرسانی یا آپدیت نرم افزار عارف رایانه

چک کردن آپدیت نرم افزار عارف رایانه

در پنجره باز شده، ابتدا تاریخ آخرین بروز رسانی و یا آپدیت انجام شده بر روی بانک اطلاعاتی و فایل اصلی نرم افزار شما نمایش داده می شود. توسط گزینه “چک کردن آپدیت” می توانید از وضعیت آخرین ویرایش های انجام شده برای نرم افزار آگاه شوید. بدین ترتیب بر روی گزینه “چک کردن آپدیت” کلیک نمائید تا اطلاعات مربوط به وضعیت بروزرسانی نرم افزار بررسی و دریافت گردد.

بروز رسانی آنلاین نرم افزار

پس از بررسی وضعیت آخرین ویرایش انجام شده برای نرم افزار، در صورتی که تغییراتی برای بانک اطلاعاتی نرم افزار شما در نظر گرفته شده باشد، بخش اول نمایش داده می شود و شما با کلیک کردن بر روی گزینه “بروز رسانی بانک اطلاعاتی” می توانید بانک اطلاعاتی نرم افزار خود را بروز رسانی نمائید. تغییراتی که در بروز رسانی بانک اطلاعاتی ممکن است انجام شود می تواند شامل: تغییرات در ساختار جداول، بهینه سازی بانک و افزایش سرعت، تغییرات در گزارشات و رفع اشکالات احتمالی و … باشد. بنابر این در صورتی که آپدیتی برای بانک اطلاعاتی خود مشاهده کردید، در اولین فرصت، عملیات بروز رسانی را انجام دهید. در بخش دوم نیز در صورتی که تغییراتی در فایل اصلی (اجرایی) نرم افزار ارائه شده باشد، گزینه “بروز رسانی فایل اجرایی نرم افزار” نمایش داده می شود. این تغییرات نیز می تواند شامل: تغییر ظاهر نرم افزار، سرعت در دسترسی قسمت ها، افزوده شدن امکانات جدید، رفع اشکالات احتمالی و … باشد.

(1) بروز رسانی بانک اطلاعاتی نرم افزار

با کلیک بر روی گزینه “بروز رسانی بانک اطلاعاتی”، ابتدا سیستم بطور خودکار یک فایل پشتیبان از نرم افزار تهیه کرده و در شاخه ای که مدیریت سیستم در قسمت تنظیمات نرم افزار تعیین کرده است ذخیره می کند. در صورتی که این پوشه را تغییر نداده اید، آدرس پیشفرض تعیین شده در نرم افزار، به شرح زیر در نظر گرفته می شود:

D:\ArefRayaneh_Backup\BeforUpdates

پس از تهیه فایل پشتیبان، ابتدا به سرور سایت متصل شده، و پس از دریافت اطلاعات مربوط به تغییرات در بانک (بطور خودکار توسط سیستم انجام می شود)، عملیات بروز رسانی بر روی بانک اطلاعاتی انجام  می گردد.

نکته 1: مدت زمان دریافت اطلاعات، بستگی به سرعت اینترنت شما دارد بطور معمول بین 1 تا 5 دقیقه زمان خواهد برد. پس از دریافت اطلاعات در کمتر از 1 دقیقه بانک اطلاعاتی مربوط به نرم افزار شما بطور خودکار بروز رسانی خواهد شد.

نکته 2: در صورتی که از نرم افزار، به صورت چند کاربره یا تحت شبکه استفاده می کنید، عملیات بروز رسانی را فقط بر روی رایانه سرور انجام دهید و در رایانه های کلاینت نیازی به بروز رسانی بانک اطلاعاتی نخواهید داشت

(2) بروز رسانی فایل اجرایی نرم افزار

برخی از تغییرات در نرم افزار، مستلزم بروز رسانی فایل اجرایی نرم افزار شما خواهد بود، در صورتی که فایل اصلی جدیدی توسط عارف رایانه ارائه شده باشد، در بخش دوم بروز رسانی، لینک بروز رسانی این فایل قرار داده می گردد. با کلیک بر روی این گزینه, عملیات دانلود فایل جدید نرم افزار و جایگزین کردن آن با فایل قدیمی به طور خودکار انجام خواهد شد.

نکته: در صورتی که از نرم افزار به صورت تحت شبکه (نرم افزار بر روی چند رایانه نصب شده) استفاده می کنید، می بایست بروز رسانی فایل اجرایی نرم افزار را بر روی تمام رایانه ها انجام دهید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

‫4 دیدگاه ها

  1. درود برشما
    برنامه تون محشره بسیار ساده جامع پرکاربرد من که به شخصه لذت بردم فقط تاریخ برنامتون توی رایانه من یک روز جلوتر نشون میده یعنی امروز اگه چهارشنبه ۴ دی هستش تو برنامه پنجشنبه ۵دی نشون میده ویخواستم بدونم چطور میتونم برنامه اصلی رو نصب کنم وهزینه رنامه اصلی چقدره ممنون میشم پاسخ بدید

    1. با سلام و سپاس
      موضوع تاریخ مربوط به تنظیمات ویندوز شما هست. ارتباطی به برنامه های ما ندارد
      تاریخ ویندوز را تغییر دهید، نرم افزار ما آن تاریخ را به هجری شمسی بر می گرداند

      موید باشید

  2. من مشاور املاک هستم میخوام از نرم افزار شما استفاده کنم ایا ربات و تلگرام هم دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا