خرید نرم افزار تماس بگیرید 021-91091955
تماس با عارف رایانه

ساده کردن صفحه اصلی برنامه در نرم افزار انبارداری

همانطور که میدانید، نرم افزار انبارداری عارف رایانه، این امکان را دارد که هر کاربر با توجه به سطح دسترسی که مدیر سیستم برای ایشان تعیین کرده است، می تواند به منوها و قسمت های نرم افزار دسترسی داشته باشد. ساده کردن صفحه اصلی برنامه انبارداری را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

بعنوان مثال: در سیستم انبار گردانی شما، چند کاربر مشغول کار هستند و قصد دارید یکی از کاربران وقتی با نام کاربری و کلمه عبور خود وارد سیستم می شود، فقط به بخش اطلاعات مشتریان دسترسی داشته باشد و بقیه گزینه ها از دید وی پنهان و غیر قابل دسترسی باشند. برای این منظور، ابتدا از منوی “سایر” وارد قسمت “کاربران” شوید.

ساده کردن نرم افزار انبارداری

کاربران و مجوز استفاده از قسمت های نرم افزار

ادامه ساده کردن صفحه اصلی برنامه

در پنجره باز شده، ابتدا بر روی کاربر مورد نظر کلیک کرده (کاربر مورد نظر را انتخاب کنید) و سپس از نوار ابزار بالای لیست کاربران، بر روی گزینه “مجوز ها” کلیک کنید تا پنجره مربوط به مجوز های کاربر باز شود.

مجوز ورود کاربر به قسمت های سیستم انبارداری

در پنجره مجوز ها، آن قسمت هایی را که تمایل دارید از دید کاربر مخفی شوند را غیر فعال کنید. بعنوان مثال در شکل فوق، به غیر از قسمت اشخاص، بقیه قسمت ها غیر فعال شده اند. پس از تائید مجوز ها با شرایط فوق، پس از اینکه کاربر با نام کاربری و کلمه عبور خود وارد نرم افزار شود، محیط نرم افزار را با شکل زیر مشاهده خواهد نمود.

بیشتر بخوانید:

نرم افزار انبارداری و مدیریت فروش

صفحه ساده شده نرم افزار انبارداری

‫0/5 ‫(0 نظر)
دکمه بازگشت به بالا