خرید نرم افزار تماس بگیرید 021-91091955
تماس با عارف رایانه

یادآوری قرارها و یادداشت ها در نرم افزار

بخش یاد آوری ها در نرم افزار، امکانی است که توسط آن می توان یادآوری هایی که از بخش دفتر یادداشت یا بخش های دیگر در نرم افزار ثبت گردیده است را مشاهده نمود. این یاد آوری ها میتواند برای منشی یا کاربر خاص باشد که در سیستم، با هنگام درج یاد آوری تعیین شده است، باشد. یادآوری قرارها و یادداشت ها در نرم افزارهای عارف رایانه را در این مقاله خواهیم خواند.

یادآوری قرارها و یادداشت ها در نرم افزارلیست یادآوری ها چگونه کار می کند؟

احتمالا برای شما این سوال پیش خواهد آمد که یاد آوری ها بر چه اساسی نمایش داده می شوند یا چگونه کار می کنند. پاسخ این است که این یاد آوری ها بر اساس تاریخ و ساعتی که برای آن تعیین نموده اید برای کاربران مورد نظر نمایش داده  می شوند. هنگام درج یادداشت در دفترچه یادداشت، قسمت تحت عنوان یادآوری وجود دارد که در آن قسمت ضمن درج تاریخ و ساعت دقیق یادآوری می توانید تعیین کنید این عنوان یادآوری برای کدام کاربران نمایش داده شود.

بیشتر بخوانید:

نرم افزار مدیریت کلینیک و درمانگاه

یادآوری قرارها و یادداشت ها : پیوند به یادآوری

اگر بر روی لیست یادآوری ها کلیک راست نمائید، در منوی باز شده، گزینه ای تحت عنوان “پیوند به یادآوری” وجود دارد. با کلیک بر روی این گزینه، پنجره مربوط به یادداشت باز می گردد و می توانید به جزئیات بیشتری در مورد آن دسترسی داشته باشید و یا از آن گزارش تهیه نمائید.

یاد آوری قرار ملاقات در نرم افزاریادآوری قرارها و یادداشت ها : حذف یادآوری

برای حذف یادآوری ها، بر روی لیست کلیک راست کرده و بر روز گزینه “حذف یادآوری” کلیک کنید. توجه داشته باشید، در صورتی که نویسنده یادداشت یا یادآوری شما نیستید، حذف کردن یادآوری فقط یاد آوری را از دید شما مخفی می کند و برای سایر کاربران قابل مشاهده است.

‫0/5 ‫(0 نظر)
دکمه بازگشت به بالا