خرید نرم افزار تماس بگیرید 021-91091955
تماس با عارف رایانه

وکالتنامه ها در نرم افزار دفتر وکالت

بخش وکالتنامه ها در نرم افزار دفتر وکالت عارف رایانه، همانطور که از نام آن پیداست، مربوط به ثبت و مدیریت اطلاعات وکالتنامه ها می باشد. در این قسمت علاوه بر ثبت و چاپ وکالتنامه، امکان بایگانی و جستجوی پیشرفته بر اساس شرایط خاص نیز امکان پذیر است.

ثبت و چاپ وکالتنامه جدید

جهت ثبت وکالتنامه جدید، از نوار ابزار بالای لیست وکالتنامه ها، بر روی گزینه جدید کلیک نمائید فرم مربوط به ورود اطلاعات وکالتنامه جدید باز گردد. در فرم مذکور، قسمت های مربوطه را وارد کرده و بر روی گزینه ذخیره در پائین پنجره کلیک نمائید. بدین ترتیب اطلاعات در لیست وکالتنامه ها ثبت شده و آماده چاپ می گردد. برای چاپ، بر روی گزینه چاپ در پائین فرم وکالنامه کلیک نمائید.

ثبت وکالتنامه در نرم افزار وکالت
چاپ وکالتنامه با نرم افزار دفتر وکیل

بیشتر بخوانید:

نرم افزار وکالت و مدیریت دفتر وکلا

جستجوی وکالتنامه ثبت شده در نرم افزار

برای جستجوی وکالتنامه یا وکالتنامه های خاص، از نوار ابزار بالای لیست، بر روی گزینه “جستجو” کلیک نمائید تا پنجره جستجو باز گردد. در پنجره جستجو می توانید شرایطی را برای جستجوی وکالتنامه مورد نظر وارد کرده و وکالتنامه مورد نظر را بر اساس آن پیدا کنید. بعنوان مثال: وکالتنامه هایی که در بازه زمانی خاص ثبت شده اند و مربوط به موکل خاص می باشد..

جستجوی وکالتنامه در نرم افزار مدیریت دفتر وکیل

بایگانی وکالتنامه در نرم افزار

جهت بایگانی کردن وکالتنامه ها، کافی است  وکالتنامه مورد نظر از لیست انتخاب کرده و سپس بر روی گزینه “بایگانی” در نوار ابزار بالای لیست کلیک نمائید. توجه داشته باشید که بایگانی به منزله حذف نمی باشد و جهت مشاهده وکالتنامه های بایگانی شده، هنگام جستجوی پیشرفته، گزینه “همه موارد ” را در پنجره جستجو انتخاب نمائید تا موارد بایگانی شده نیز در لیست نمایش داده شوند.

‫0/5 ‫(0 نظر)

یک دیدگاه

  1. با عرض سلام و خسته نباشید
    من منشی دفتر وکالت هستم و نرم افزار وکالت رو دانلود کردم و مورد استفاده قراردادم
    راضی بودم و از امکاناتش خیلی خوشم اومد.
    میخوام نرم افزار اورجینال رو تهیه کنم اما هزینه‌ی اون رو نمیدونم
    ممنون میشم اگر قیمت رو به ایمیلم ارسال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا